Någon här på SweC som har en JD-Xi?

Permalänk

Någon här på SweC som har en JD-Xi?

Tjena!

tänkte ställt en fråga ifall det är någon som har en Roland JD-Xi?

Varit sugen på den ett tag nu och tänkte hört vad ni tycker om den? Tänkte använt den i min hemma studio som ett ljudkort(XLR för mic plus att det ingår en hyffsad microfon med den vad jag sett på reviews.)

vad jag har sett så verkar det som en billig synt som klarar en del. Men vet inte hur man skall uppfatta kvaliteten och vill få en peronslig uppfattning om den

Har funderat på att dra iväg en sväng till Halméns sedan och känna lite på den själv om man får lov till det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

Tjena!

tänkte ställt en fråga ifall det är någon som har en Roland JD-Xi?

Varit sugen på den ett tag nu och tänkte hört vad ni tycker om den? Tänkte använt den i min hemma studio som ett ljudkort(XLR för mic plus att det ingår en hyffsad microfon med den vad jag sett på reviews.)

vad jag har sett så verkar det som en billig synt som klarar en del. Men vet inte hur man skall uppfatta kvaliteten och vill få en peronslig uppfattning om den

Har funderat på att dra iväg en sväng till Halméns sedan och känna lite på den själv om man får lov till det!

Har ingen själv, men dra till Halméns och pilla o känn lite på den om den är ok.

Dra sen en beställning via nätbutiker och prova riktigt, känns det inte rätt, så utnyttja din 14 dagars ångerrätt.

Min poäng är att: Fysiska butiker kan/är väldigt svåra med ångerrätten. Nätbutiker är det inte!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Skrivet av skog1s:

Har ingen själv, men dra till Halméns och pilla o känn lite på den om den är ok.

Dra sen en beställning via nätbutiker och prova riktigt, känns det inte rätt, så utnyttja din 14 dagars ångerrätt.

Min poäng är att: Fysiska butiker kan/är väldigt svåra med ångerrätten. Nätbutiker är det inte!

Yes, får göra det lutar åt att köpa den från halméns ifall jag nog gillar den, dom är en av få som faktiskt har den i sverige senast jag kolla.

köper den nog från webb shoppen då!