En hel dag utan Swec - Nu vet ni hur någon som försöker sluta röka/snusa känner sig! Vad gjorde du?

Permalänk
Medlem

En hel dag utan Swec - Nu vet ni hur någon som försöker sluta röka/snusa känner sig! Vad gjorde du?

En av de längre dagarna för mig, helt klart. Segt på jobbet och kunde inte fördriva tiden som jag brukade mellan de sega tillfällena under dagen.

Vad gjorde ni när ni inte hade möjligheten att läsa nyheter eller härja runt i forumet?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Hedersmedlem

Jag blev så ur balans utan SweC att jag stack ut och sprang. Galenskap.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Skrivet av trickysaer:

En av de längre dagarna för mig, helt klart. Segt på jobbet och kunde inte fördriva tiden som jag brukade mellan de sega tillfällena under dagen.

Vad gjorde ni när ni inte hade möjligheten att läsa nyheter eller härja runt i forumet?

Kolla youtube men saknade att kunna kolla lite intressanta trådar

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk
Entusiast

Reddit, Reddit var min räddare i nöden.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Det har verkligen varit en konstig dag! Helt sjukt vad beroende man blivit av SweC Det var en jävla tur skolan slog en hård idag, annars vettefan vad jag gjort. Skönt att vara tillbaka nu! Spännande med alla roliga nya funktioner

Permalänk

Gick till Biltema o köpte luft på börk o dammade av datorn. sen drack jag kaffe dem resterande 19timmar o 45min :s

Permalänk

4chan...

Visa signatur

CPU: i7 3770k @4.0Ghz. GPU: EVGA GTX 980. Ram: Corsair vengeance 1600Mhz 20GB, 8x2, 2x2. SSD: Kingston 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB. 3DMark Score: http://www.3dmark.com/fs/4093687

Permalänk
Medlem

Jag vart, hör och häpna, produktiv.

Permalänk
Skrivet av Uzanar:

Reddit, Reddit var min räddare i nöden.

Haha, precis samma här! Reddit är Reddningen i nöden

Permalänk
Medlem

GTA 5...

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av MuffinManxD:

Haha, precis samma här! Reddit är Reddningen i nöden

Haha, någon har hängt lite för mycket på Sweddit tror jag
Här, ta lite Sweclockers-karma!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Har pluggat flervariabelanalys hela dagen så inte lidit särskilt mycket faktiskt

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |

Permalänk

Stod och kollade på folk på tunnelbanan istället för att sitta nergrävd i mobilen.. Väldigt vad alla höll på med mobilen märkte jag..

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Rekordmedlem

Jag pillade med en telefon, installerade Cyanogenmod och kom på att det inte gick att importera mina kontakter rakt av så jag fick byta os och exportera kontakterna via simkortet och installera om CM, det var lite terrapipill med det men det verkar fungera ok nu.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

@trickysaer: Jag tröck in sweclockers.com i addressfältet ett par gånger under dagen bara i ren abstinens. Jag kan inte få nog av nyheter och kommentarsfält med varierande relevans och kvalité.

Ska jag vara ärlig gick jag en sväng till nordichardware ....

Ser ju inte så olikt ut nu ändå, jag är som hemma!

Skrivet av mrqaffe:

Jag pillade med en telefon, installerade Cyanogenmod och kom på att det inte gick att importera mina kontakter rakt av så jag fick byta os och exportera kontakterna via simkortet och installera om CM, det var lite terrapipill med det men det verkar fungera ok nu.

Hmm, jag brukade använda slightbackup, även om den appen inte riktigt klarar av sms importering i 4.4 och uppåt. Den har basic stöd för kontakter som annars går att synca genom google.

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av supermanlover:

sen drack jag kaffe dem resterande 19timmar o 45min :s

Det kan inte vara bra för blåsan och magen, det blir väl surfande från dass nu då när Swec är uppe igen ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Jag försökte överleva min skoldag med Reddit:p

Visa signatur

Chass l Fractal design R4 l Gpu Msi Gtx 670 Power edition + Evga Gtx 670 l Nätaggregat Corsair HX 750w l Processor Intel core I7 3770k@5Ghz at 1.3V l Ram Corsair 16Gb l Ssd Intel 120gb l Moderkort Msi Z77 Gd 65 l Windows 7 l http://valid.x86.fr/qj1bmw

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vargeEEEEn:

Jag blev så ur balans utan SweC att jag stack ut och sprang. Galenskap.

Galenskap minst sagt. Motion är skadligt för en.... har jag hört. Du kan ju skada dig. Dra något... eller ännu värre... börja gilla det. Huuuga mig.

Själv tog man det lugnt. Pluggade lite inför en tenta. Gjorde sig mat... Spelade lite CS go. Lite mer pluggande.

#DatStudentlivdawg.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

kollade på sweclockers Facebook för uppdateringar. Och då jag väl var där så klickade jag alltid på någon intressant artikel dom länkat tills jag märkte att sweclockers var offline!!!!

Permalänk
Skrivet av mrqaffe:

Det kan inte vara bra för blåsan och magen, det blir väl surfande från dass nu då när Swec är uppe igen ?

blir plattan inne på skethuset

Permalänk
Medlem

Ja blev tomt utan Swec.
Kollade på senaste fredagspanelen på tuben en extra gång medans siten var nere:)

Permalänk
99:e percentilen

Har lagt stora delar av dagen på att färdigställa kod inför den här lanseringen.

Resten av tiden har gått till att skriva assembly. 20 rader på fyra timmar typ. #pro

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@vargeEEEEn

Springa? Är det skyddsjakt om du springer ut på gatorna för allmänheten annars?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Är sjuk så har inte kunnat träna... Så vad har jag gjort? Fördrivit tiden med diverse spel, youtube osv.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Jobbade som vanligt.

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av trickysaer:

Vad gjorde ni när ni inte hade möjligheten att läsa nyheter eller härja runt i forumet?

Lanserade ett nytt forum.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Jag har både slutat snusa och rökt, men tror fan inte jag klarat mig utan SweC en hel dag. Men TACK vare en skitdålig dag där jag varit sen till plugg, slagit hammare på handen, spillt cement och spräckt gles OCH fått punka efter en visning på lägenhet så jag vart tvungen att gå hem(1 mil), - Så har jag klarat mig utan att kolla SweC på hela dagen. Tack gode gud för olycka ibland alltså.

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Hedersmedlem

@Biberu: måste tagit på krafterna, du kanske skall ta en bärs o inta soffläge

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
SpelClockers

Jobbat.. men kändes tomt att inte kunnat kolla swec på lunchen. =/

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!