Tom Clancy's The Division försenas – igen

Permalänk
Medlem

De behöver väl mer tid på sig för att nerfa grafiken så det blir spelbart på "next-gen" konsolerna.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk

Det såg bra ut när de visade upp det. Lite trist med försening men ser hellre att det blir bra gjort än framhastat med en massa problem.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Detta var väntat, spelet som visats är helt enkelt för snyggt /stort /välgjort för att inbjudit ska kunna släppa det. Q1 2016 för vi se vad det blir, nästa watch dogs, rejäl grafik och fysik nergradering, ölen värld som är reducerad till vanlig unisont formula aka klättra upp i torn och lås upp kartan, samla värdelösa collectibles, p2p som multi-player etc.
Det vore underbart att ha fel och se unisont leverera vad de visat upp/lovat, men riktigt såblättluead är jag inte att jag tror på en sådan uppenbar skröna.

Permalänk
Medlem

Tycker att konsoler förstör mer än något annat när det gäller spel som ska släppas på PC och på konsolerna. Spelen skulle kunna vara så mycket bättre på PC men nu måste de dra ner på saker bara för att konsolerna ska kunna hantera det.
Fördröja spelet ett år hinner en hel del förändras. Kommer de använda sig av DX12? Programmering som måste göras om? Mycket beror på grund motorn de har för spelet.
Förköper inte spel sedan länge då de flesta har varit sådana besvikelser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ParasiteX:

Hahahahaha, jag hoppas du skojar? Det är Ubisoft vi snackar om. De har inte "optimerat bra" i flera år nu.

Avråder alla starkt ifrån att förbeställa denna potentiella kalkonen.

Jag tänker inte smutskasta innan det är släppt, har inga höga förhoppningar och avråder förstås också folk att förbeställa. Dock tycker jag att företagen kunde släppa "demos" av deras produkter så man kan prova innan man köper ..eller blir det för nostalgiskt med demos hehe.

Visa signatur

[ASUS P8Z77-V] [INTEL Core i5-3570K@4.2ghz] [HyperX1600/16gb]
[Asus GTX1070] [Samsung 830 256gb x2 ]
[BENQ XR3501] [Logitech G27] [Logitech 3D PRO]

Permalänk
Medlem
Skrivet av wenazen:

Jag tänker inte smutskasta innan det är släppt, har inga höga förhoppningar och avråder förstås också folk att förbeställa. Dock tycker jag att företagen kunde släppa "demos" av deras produkter så man kan prova innan man köper ..eller blir det för nostalgiskt med demos hehe.

Idag så är det bästa rådet att skita i att förbeställa, ladda hem en piratkopia av spelet och läsa sig till hur andra upplever online-läget. Jag tycker det är oseriöst att inte erbjuda demos längre, det är ju inte så att det är något som är svårt att göra. Känns som att det innebär att man medvetet försöker mörka problem med spelet för att sälja mer "grisen-i-säckenkopior" till intet ont anande personer.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Inte illa att missa en deadline med över 1 år

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan ju passa på att posta denna, det är ju på tapeten i och med Witcher 3. Men ja, förvänta er en massiv nedgradering även här så det ser i princip likadant ut på PC som på konsol med undantag för typ upplösning...

http://whatifgaming.com/the-division-developer-insider-we-alr...

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Spelet kommer ju vara enormt antagligen så det är bra att man verkligen försöker göra "klart" spelet. När jag såg spelet för första gången så längtade jag riktigt mycket men hade faktiskt glömt av det fram tills nu

Permalänk
Medlem

Mmm. Verkar ju vare ett intressant spel men det återstår att se när det kommer. Hoppas dom inte släpper det förtidigt för att dom måste skynda på. Bättre att släppa ett ordentligt spel..

Visa signatur

Dell U2311H / MSI Optix MAG274QRF-QD
[ FD 7 Black TG Dark ][ MSI Z690 EDGE WIFI DDR4][ I7 12700K ][ Noctau NH-D15 Black ][ Kingston Fury Renegade 32GB 3600Mhz CL16 DDR4][ WD Blue M2 1TB][ Samsung 860 500 GB ][ WD Caviar Green (EZRX) 1TB ][ Corsair RM850x v3 ][ MSI GTX 1060 GamingX 6GB ][ Backup WD Caviar Green (EARX) 2TB ] [ Backup Seagate BarraCuda (ST2000DM006) 2TB ]
[ Qpad MK-50 ][ SteelSeries Sensei Ten ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Börjar bli en trend att försena spel nu känns det som... Lite som ett sätt att skapa mer hype ?

Det tror jag nästan också.
Försena spel är en vanlig trend bland utvecklare som gör bra spel. Nu vill väl utvecklare som Ubisoft göra samma sak för att lura oss eftersom nu tror folk att de bryr sig om att släppa ett perfekt spel.

Hypa ett spel, erbjud något schysst om du pre-orderar, och sedan försena spelet för då blir det väl fler folk som pre-orderar?

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Så går det när man "konsolifierar" spel.

Orka

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk

Jäklar så besviken jag blev nu...

Permalänk
Medlem

Det har väl aldrig varit aktuellt med en 2014 release, det enda jag hört var slutet av 2015.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ny signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Idag så är det bästa rådet att skita i att förbeställa, ladda hem en piratkopia av spelet och läsa sig till hur andra upplever online-läget. Jag tycker det är oseriöst att inte erbjuda demos längre, det är ju inte så att det är något som är svårt att göra. Känns som att det innebär att man medvetet försöker mörka problem med spelet för att sälja mer "grisen-i-säckenkopior" till intet ont anande personer.

Japp, jag läste om krascher i GTA V och för att försäkra mig om att mitt system inte skulle ha problem så drog jag ner ett..ehm, demo. Spelet funkade bra en timme i alla fall och idag blir det ett köp. Vet utvecklarna med sig att dom har ett stabilt spel så tycker man de borde tjäna på ett demo. Om det inte funnits "demos" att få på andra ställen hade jag aldrig köpt GTA V idag med rädsla för att det skulle börja krascha.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Bra! Då behöver jag inte stressa med att köpa ett PS4.

Permalänk
Medlem

Det blir det nya Half-Life 2: Episode 3 av detta är känslan. Försenat nästan två år, det känns ju inte alls bra jobbat av dem som gör spelet. Herregud....

Visa signatur

Vila i frid älskade Pappa, inget blir detsamma utan dig.
1950-11-11 - 2013-02-14

Ryzen 3900x:32gb DDR4:Palit 2080 Gaming Pro:Intel 600p 512gb:OCZ Trion 150 1tb