kontroller i bf4 kan ej ändras.

Permalänk
Medlem

kontroller i bf4 kan ej ändras.

Hej swec jag kan inte byta musrörelser i bf4. Felet är att jag kan inte ändra hur jag vill styra helikopter och flygplan med musen.
Tacksam för hjälp!

Permalänk
Medlem

Du får förklara lite bättre än så.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

@simon253: När jag vill dyka vill jag dra musen mot mig. Och när jag vill stiga vill jag dra musen ifrån mig. Men nu gör den tvärtom och det går inte att ändra.

Permalänk
Skrivet av Axel95:

@simon253: När jag vill dyka vill jag dra musen mot mig. Och när jag vill stiga vill jag dra musen ifrån mig. Men nu gör den tvärtom och det går inte att ändra.

du ändrar det inne i spelet. Options- Controls - ändra på inställningen som heter "Vertical Flight"

Visa signatur

MB ASUS X99-S CPU I7 5930K Minne Corsair Vengeance DDR4 2800MHz 16GB GPU EVGA GeForce GTX 980 4GB 2st SLI PSU Corsair AX 1200i, 1200W SSD Samsung 850 PRO 1TB Chassi Corsair Obsidian 750D Skärm Acer 27" XB270HU Predator
Lagring WD Green 2T 2X,Seagate Barracuda 1T Tbord Corsair K70 Mus Logitech G502

Permalänk
Medlem

@Chrille_83: Jag ändrar inne i options på (in jet) och helikopter och sedan klickar på save. Men sedan när jag ska köra har kontrolerna inte ändrats.

Permalänk
Skrivet av Axel95:

@Chrille_83: Jag ändrar inne i options på (in jet) och helikopter och sedan klickar på save. Men sedan när jag ska köra har kontrolerna inte ändrats.

Har du testat det jag skrev? ingen aning hur man ändrar där du är inne förutom om du ska köra med tangenterna.

Visa signatur

MB ASUS X99-S CPU I7 5930K Minne Corsair Vengeance DDR4 2800MHz 16GB GPU EVGA GeForce GTX 980 4GB 2st SLI PSU Corsair AX 1200i, 1200W SSD Samsung 850 PRO 1TB Chassi Corsair Obsidian 750D Skärm Acer 27" XB270HU Predator
Lagring WD Green 2T 2X,Seagate Barracuda 1T Tbord Corsair K70 Mus Logitech G502