Permalänk
Medlem

Hjälp med custom loop!

Tjena!

Ska efter sommaren köpa ny dator, och har då lagt ihop en temporär kundvagn (ska såklart vänta på 980ti och möjligtvis skylake):

Tänkte först köpa en AIO vattenkylare, men har såklart börjat fundera på custom vattenloop. Har ganska bra koll på hur jag ska sätta ihop det, men tänkte fråga om hjälp att lägga ihop en kundvagn för att kyla detta? Antingen med bara processor, eller med både processor och grafikkort.

Vill helt enkelt ha tips på en kundvagn som kyler detta systemet som jag lagt i kundvagnen. Med pump, radiator, reservoar, fittings, slang och vätska (har jag missat något?). Färgtema spelar ingen roll atm då jag kan fixa sånt sen, vill mest se hur en fungerande kundvagn till vattenloop ser ut

Har för övrigt redan nätagg och SSD/HDD hemma så ni inte tror jag missat det

Tack för hjälpen!

*Edit*
Budget är väl mellan 2-3k antar jag

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Köp i alla fall 1866mhz minnen om du ändå ska lägga såpass med pengar! Vissa/många spel verkar ha en sweetspot därikring med bra pris/prestanda.

Visa signatur

8700K 5Ghz | 32GB 3200Mhz | 2080Ti 11GB | Phanteks Enthoo | Asus PG27AQ

Permalänk
Medlem
Skrivet av crumpets:

Köp i alla fall 1866mhz minnen om du ändå ska lägga såpass med pengar! Vissa/många spel verkar ha en sweetspot därikring med bra pris/prestanda.

Jo jag vet, detta var bara en snabb kundvagn då jag ändå måste köpa nytt moderkort om jag ska vänta på skylake. Men tråden var inte till för hjälp med datorkomponenterna, det har jag koll på, var menat för vattenkylning Men tack för tipset ändå!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Lekt runt lite. Skulle t.ex. detta fungera ihop? (plus vätska ofc.)
http://www.inet.se/kundvagn/visa/7993609/2015-05-18

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk

Kul med costom loop till NZXT! Titta på min signatur om mitt bygge ifall du vill/behöver tips och råd. Annars skicka pm

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Tjena!

Ska efter sommaren köpa ny dator, och har då lagt ihop en temporär kundvagn (ska såklart vänta på 980ti och möjligtvis skylake):

http://i62.tinypic.com/1zou555.png

Tänkte först köpa en AIO vattenkylare, men har såklart börjat fundera på custom vattenloop. Har ganska bra koll på hur jag ska sätta ihop det, men tänkte fråga om hjälp att lägga ihop en kundvagn för att kyla detta? Antingen med bara processor, eller med både processor och grafikkort.

Vill helt enkelt ha tips på en kundvagn som kyler detta systemet som jag lagt i kundvagnen. Med pump, radiator, reservoar, fittings, slang och vätska (har jag missat något?). Färgtema spelar ingen roll atm då jag kan fixa sånt sen, vill mest se hur en fungerande kundvagn till vattenloop ser ut

Har för övrigt redan nätagg och SSD/HDD hemma så ni inte tror jag missat det

Tack för hjälpen!

*Edit*
Budget är väl mellan 2-3k antar jag

Kanske blåser din budget en aning, men du plockar vad du vill ha
GPU fullcover från EK som ska passa

För att kyla bara CPU, slang saknas i denna kundvagn då de inte hade bra märke med rätt dimensioner.

Extra rad, fläkt samt slang om du vill kyla GPU med, detta från coolingstuff.

Är inte bekant med ditt tänkta chassi, men detta är en början iaf. Valde 10/16 slang då den inte kinkar sig lika lätt och primochill för att det är ett mkt bra märke vad gäller slangar.

EDIT: vad gäller vätska så hade jag kört destillerat vatten med Mayhems Biocide extreme tillsatt. Simpelt och funkar.

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem

Jag hade inte valt bay-res, dels pga vibrationer. Men det är min åsikt.
Glöm inte att planera loopen så du kan tömma den enkelt.
Dvs, ha någon form av sätt att tömma den på lägsta punkten i loopen.

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av spicy_mama:

Kul med costom loop till NZXT! Titta på min signatur om mitt bygge ifall du vill/behöver tips och råd. Annars skicka pm

Älskar chassit! Kollade, såg riktigt bra ut! Kommer definitivt kolla där igen när det blir dags!

Skrivet av Jonas_75:

Kanske blåser din budget en aning, men du plockar vad du vill ha
GPU fullcover från EK som ska passa

För att kyla bara CPU, slang saknas i denna kundvagn då de inte hade bra märke med rätt dimensioner.
http://i1260.photobucket.com/albums/ii578/mayday_75/Inet_cart_tmp.jpg

Extra rad, fläkt samt slang om du vill kyla GPU med, detta från coolingstuff.
http://i1260.photobucket.com/albums/ii578/mayday_75/Coolingstuff_cart_tmp.jpg

Är inte bekant med ditt tänkta chassi, men detta är en början iaf. Valde 10/16 slang då den inte kinkar sig lika lätt och primochill för att det är ett mkt bra märke vad gäller slangar.

EDIT: vad gäller vätska så hade jag kört destillerat vatten med Mayhems Biocide extreme tillsatt. Simpelt och funkar.

Budgeten är inte så viktig då det inte blir förrän i höst ändå, så beror lite på vad jag tjänar på sommarjobbet i sommar!
Men tack för hjälpen i övrigt, ser bra ut!

Vätskan vet jag, men tack ändå!

Skrivet av Jonas_75:

Jag hade inte valt bay-res, dels pga vibrationer. Men det är min åsikt.
Glöm inte att planera loopen så du kan tömma den enkelt.
Dvs, ha någon form av sätt att tömma den på lägsta punkten i loopen.

Ska kolla vidare!
Haha jadu, bra tips, hade inte alls tänkt på det! Tack!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Älskar chassit! Kollade, såg riktigt bra ut! Kommer definitivt kolla där igen när det blir dags!
Budgeten är inte så viktig då det inte blir förrän i höst ändå, så beror lite på vad jag tjänar på sommarjobbet i sommar!
Men tack för hjälpen i övrigt, ser bra ut!

Vätskan vet jag, men tack ändå!
Ska kolla vidare!
Haha jadu, bra tips, hade inte alls tänkt på det! Tack!

Fråga på om du undrar över något, ställde ett ton frågor och kollade i timmar på forum och youtube innan jag skulle bygga min loop, min första vattenkylning, fick klart den för ~ 6månader sedan.

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas_75:

Fråga på om du undrar över något, ställde ett ton frågor och kollade i timmar på forum och youtube innan jag skulle bygga min loop, min första vattenkylning, fick klart den för ~ 6månader sedan.

Jadå! Lär återkomma
Hehe jo, lite så jag gör nu x)

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Jadå! Lär återkomma
Hehe jo, lite så jag gör nu x)

Det är bra, hade forskat som en tok som sagt, fick ändå tänka om/tänka rätt så att säga med delarna framför mig och i färd att få ihop loopen.
Som tur var hade jag tänkt på det innan och hade extra fittings, adaptrar och slang.

Vet inte om alphacool kanske gör block till din GPU med?
Kan vara värt att kolla då jag inte såg någon svensk site som sålde EK-blocket för just detta kort.
Alphacool's cooling configurator

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas_75:

Det är bra, hade forskat som en tok som sagt, fick ändå tänka om/tänka rätt så att säga med delarna framför mig och i färd att få ihop loopen.
Som tur var hade jag tänkt på det innan och hade extra fittings, adaptrar och slang.

Vet inte om alphacool kanske gör block till din GPU med?
Kan vara värt att kolla då jag inte såg någon svensk site som sålde EK-blocket för just detta kort.
Alphacool's cooling configurator

Jo är väl så, får väl vara beredd att lägga lite extra pengar första gången/gångerna.

Mjo, får väl kolla runt, ska dock som sagt köpa 980ti när det släpps

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Testade lägga ihop följande kundvagn: https://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=15522...

Kommer detta fungera ihop? Kommer allt passa i chassit? Menar såklart med 3st normalstora 120mm fläktar till radiatorn, men glömde lägga till dom hehe. Tänkte f.ö. sätta radiatorn i toppen.

Frågar mest för att se om jag fattat grejen med allt haha.
Ska även fixa en bra lösning för att tömma systemet såklart, men det är ej inräknat här.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Testade lägga ihop följande kundvagn: https://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=15522...

Kommer detta fungera ihop? Kommer allt passa i chassit? Menar såklart med 3st normalstora 120mm fläktar till radiatorn, men glömde lägga till dom hehe. Tänkte f.ö. sätta radiatorn i toppen.

Frågar mest för att se om jag fattat grejen med allt haha.
Ska även fixa en bra lösning för att tömma systemet såklart, men det är ej inräknat här.

Det ser ut att passa, rätt fittings till slangen osv.
Skulle kastat med ett par 45 & 90 graders adaptrar med för att inte stå utan om de skulle behövas.
Sen som sagt, en lösning för tömning av loopen.

En hose cutter om du inte har en väldigt skarp och bra sax, lite småprylar man lätt missar.

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas_75:

Det ser ut att passa, rätt fittings till slangen osv.
Skulle kastat med ett par 45 & 90 graders adaptrar med för att inte stå utan om de skulle behövas.
Sen som sagt, en lösning för tömning av loopen.

En hose cutter om du inte har en väldigt skarp och bra sax, lite småprylar man lätt missar.

Jo tänkte på det med!

Ja, har du tips på bra lösning för att tömma? Tänkte om det kanske räcker med att sätta reservoaren högt upp och göra så man kan sätta i extra slang i toppen och vända chassit upp&ner? Eller finns det bättre/smidigare sätt?

Och det finns att köpa vart..?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Jo tänkte på det med!

Ja, har du tips på bra lösning för att tömma? Tänkte om det kanske räcker med att sätta reservoaren högt upp och göra så man kan sätta i extra slang i toppen och vända chassit upp&ner? Eller finns det bättre/smidigare sätt?

Och det finns att köpa vart..?

Jag hade en sån här i botten av loopen med en relativt kort slang till en tapp-plugg.
TEE terminal

Nu kör jag ur botten av RES tillsvidare(ska lägga till en RAD) slang direkt till tapp-plugg. Har 2 inlets & 2 outlets på min RES.

Ex på tapp-plugg

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas_75:

Jag hade en sån här i botten av loopen med en relativt kort slang till en tapp-plugg.
TEE terminal

Nu kör jag ur botten av RES tillsvidare(ska lägga till en RAD) slang direkt till tapp-plugg. Har 2 inlets & 2 outlets på min RES.

Ex på tapp-plugg

Hmm okej, tack!

Tror du det funkar att ta en sån du länkade som överst (3-vägs sak antar jag att det är?), så försöker man dra en slang till baksidan på chassit och sätta en tapp-slang så långt ner som möjligt? Så räcker det med att t.ex öppna den och låta vattnet rinna ut i en hink eller något? Om man ställer datorn på ett bord såklart haha.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Hmm okej, tack!

Tror du det funkar att ta en sån du länkade som överst (3-vägs sak antar jag att det är?), så försöker man dra en slang till baksidan på chassit och sätta en tapp-slang så långt ner som möjligt? Så räcker det med att t.ex öppna den och låta vattnet rinna ut i en hink eller något? Om man ställer datorn på ett bord såklart haha.

Ja, en sån överst med en sådan under för att kunna plugga systemet. Jag har min på lägsta punkten i loopen och tömmer genom att ställa på bord och låta det rinna ut i en bunke/hink/vad som passar.
Öppnar även fyllporten på res så att det rinner ut bättre.

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas_75:

Ja, en sån överst med en sådan under för att kunna plugga systemet. Jag har min på lägsta punkten i loopen och tömmer genom att ställa på bord och låta det rinna ut i en bunke/hink/vad som passar.
Öppnar även fyllporten på res så att det rinner ut bättre.

Ah okey, tack för all hjälp! Börjar fatta det hela ganska bra nu faktiskt, återstår väl dock att se hur det faktiskt blir i praktiken sen haha!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Jo tänkte på det med!

Ja, har du tips på bra lösning för att tömma? Tänkte om det kanske räcker med att sätta reservoaren högt upp och göra så man kan sätta i extra slang i toppen och vända chassit upp&ner? Eller finns det bättre/smidigare sätt?

Och det finns att köpa vart..?

Kom att tänka på att du kanske frågade om var man köper hose cutter?
Denna köpte jag, billig men funkar utmärkt.

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem

Bay res i ett chassi som saknar plats för optiska enheter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av VideoyGTX:

Bay res i ett chassi som saknar plats för optiska enheter?

Det blir nog lättare sagt än gjort

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem

@ZyntaaX

Lättast, bekvämast och mest plats-sparande kanske EK X-RES D5 kombo är?
Typ denna, finns D5 Vario med X-RES140 med.

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas_75:

Kom att tänka på att du kanske frågade om var man köper hose cutter?
Denna köpte jag, billig men funkar utmärkt.

Ah tack!

Skrivet av Jonas_75:

@ZyntaaX

Lättast, bekvämast och mest plats-sparande kanske EK X-RES D5 kombo är?
Typ denna, finns D5 Vario med X-RES140 med.

Jo tänkte på den med, men reservoaren såg väldigt liten ut, men kanske inte spelar någon större roll som första projekt?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Det spelar ingen roll, jag har samma reservoar det enda man måsta tänka på är att hålla öga på vattennivån när man fyller på, det sjunker väldigt snabbt så man måsta stänga av dator och sedan fylla på igen några gånger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VideoyGTX:

Det spelar ingen roll, jag har samma reservoar det enda man måsta tänka på är att hålla öga på vattennivån när man fyller på, det sjunker väldigt snabbt så man måsta stänga av dator och sedan fylla på igen några gånger.

Jo det fattade jag haha Tar väl lite längre tid med så pass liten reservoar Kan du ge feedback på den? Några vibrationer i och med att pump och res sitter ihop från fabrik? Låter det något konstigt ?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Jo det fattade jag haha Tar väl lite längre tid med så pass liten reservoar Kan du ge feedback på den? Några vibrationer i och med att pump och res sitter ihop från fabrik? Låter det något konstigt ?

Du monterar den ändå med "vibr.dämpare" mot chassi så det lär vara lika tyst som alla andra D5:or.
Finns som sagt med 140 RES med, kika på coolerkit, komplett osv

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas_75:

Du monterar den ändå med "vibr.dämpare" mot chassi så det lär vara lika tyst som alla andra D5:or.
Finns som sagt med 140 RES med, kika på coolerkit, komplett osv

Ah okey! Lär nog köpa lite från olika ställen, komplett och inet hade inte så stort utbud, men de hade en del bra saker som inte ens coolerkit hade (eller jag hittar inte iallafall haha).

Men ja, får kika vidare, blir som sagt bygge efter sommaren då jag sommarjobbat. Student och fattig du vet

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Ah okey! Lär nog köpa lite från olika ställen, komplett och inet hade inte så stort utbud, men de hade en del bra saker som inte ens coolerkit hade (eller jag hittar inte iallafall haha).

Men ja, får kika vidare, blir som sagt bygge efter sommaren då jag sommarjobbat. Student och fattig du vet

Fick köpa på mig min loop i del-köp så att säga. Men på sätt och vis är det bra, man hinner forska mer i det hela och lära sig en hel del innan det är dags att bygga samman det hela

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas_75:

Fick köpa på mig min loop i del-köp så att säga. Men på sätt och vis är det bra, man hinner forska mer i det hela och lära sig en hel del innan det är dags att bygga samman det hela

Jo, får väl bli samma här hehe x) Tänkte dessutom köpa datorn först, testa så allt funkar, sen kolla hur man kan lösa allt o lite så, sen köpa och fixa loopen. Tror att det kan bli bra första gången så man kan planera lite med chassit framför sig och slippa ha allt i huvudet x)

Har du förresten några tips på vilka storlekar som är bäst att använda på fittings och slang? Syftar lite på vilka storlekar som det finns störst utbud av hehe

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!