Destiny på ps4 - söka vänner tråden.

Permalänk
Medlem

Någon som vill köra en weekly heroic strike? har aldrig kört nån men behöver köra en för en quest. hojta till om nån är sugen

Permalänk

Crotas end!

Hej!
Vi är två lvl 31 ( Hunter och Titan) som vill köra igång sin första crotas end. Har ni tid och lust adda BOBBYMUPP på PSN (PS4)

Permalänk
Medlem

Hej. Jag är en "gubbe" på 39 når. Allmänt kass på pvp och spel så där i största lag. Men lirar Destiny på ps4 och nu börjar det bli segt för jag är lvl 29 och allt går i stort sett ut på att ha folk med sig på saker nu. Spelar mest på kvällar. Om det är någon som är sugen så spelar jag gärna med er. minilaus som profil. Eller så söker ni på victor ostman. Om inte annat fortsätter den här gubben att nöta själv. haha

Permalänk
Medlem

tja. Har också barn och bor själv. Så kvällar lirar jag på. Har ganska liten erfarenhet av online spel så ha tålamod med mig. Haha minilaus är min profil.

Permalänk
Medlem
Skrivet av minilaus:

Hej. Jag är en "gubbe" på 39 når. Allmänt kass på pvp och spel så där i största lag. Men lirar Destiny på ps4 och nu börjar det bli segt för jag är lvl 29 och allt går i stort sett ut på att ha folk med sig på saker nu. Spelar mest på kvällar. Om det är någon som är sugen så spelar jag gärna med er. minilaus som profil. Eller så söker ni på victor ostman. Om inte annat fortsätter den här gubben att nöta själv. haha

gubbe och gubbe.. själv är man förbi 40 år.. (42) Har samma problem jag också, svårt att hitta folk man kan spela online med, gillar inte riktigt att man måste vara beroende av andra för att klara av ett spel..

är bara att adda en, heter zogez eller sök på Roger larsson. är inte hemma just nu, annars lägger jag till dig när man kommer hem

Permalänk
Medlem

Tror jag har dig som vän. Är själv 41 år å söker folk i min egen ålder att spela med. Vill gärna köra nightfall å weekly osv. Delar konto med mina söner på 11 å 8 år. Jag kör warlock, dom kör hunter å titan å duktiga som tusan. Men efter kl 21 är det i regel alltid jag som är loggad. Det är bara att skrika till:). Mitt psn: Ulcus73. Tveka inte. Jag tycker det är kul å prata lite skit:)

Permalänk
Medlem

Jag är en level 27 warlock som söker vänner till att spela Nightfall, raids, weeklys etc. Mitt psn är Gabster2144. Adda mig gärna:)

Permalänk
Medlem

Level 26 hunter söker vänner till att köra Nf, weeklys å sedermera raids. Mitt psn är Simpanlimpan06. Plz add me!:)

Permalänk

Level 28 warlock och 30 titan söker vänner att köra nightfall och vault of glass. Psn EVIL_GNORP

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Raidar en del och tycker det är grymt kul med Ironbanner. Har en 31 Titan, 26 Hunter och 10 Warlock. Lägg gärna till mig, är på på det mesta. PSN: mgu03

Permalänk
Medlem

Hej! Vi är ett gäng på 3 irl vänner som spelar rätt ofta, vi kör alla möjliga events. Vi letar efter mer folk så vi kan raida. Optimalt 3 likasinnade som söker samma sak. Vi är 26 år gamla och spelat tillsammans nästan hela livet. gör inget om du är låglevel eller precis har börjat så länge du har spelat liknande spel innan så kommer du ju in i det.

Vi vill gärna inte köra med olika människor varje vecka utan gärna vara en fast grupp så man blir lite samspelta och har det kul helt enkelt. Vi har inte heller någon fast tid eller så när vi kör utan lägger upp det så det passar alla så bra som möjligt varje vecka.

Kontakt på PSN
Refihnare
Fobbekk
Zelitan

Permalänk
Medlem

vi är som många andra några som brukar lira 3-6 st. kör oftast lite raider osv alla mellan 28-40 så adda
kenjo1975 om ni känner för å joina

Permalänk

Tjenare, jag lägger till massa folk på min friendlist men dom flesta verkar vara 30+ i lvl.
Finns det något sätt att lägga till flera vänner på en gång? Tar ju en evighet att fippla med smartphonen och lägga till vän för vän!

Redrum794 lvl 26 Hunter

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |

Permalänk
Medlem

Tjena! Jag och min kompis har börjat köra Destiny nu igen. Jag är lvl 32 hunter och han lvl 29 warlock. Vi har lite problem att hitta folk till Raids och Nightfall, det där lite svårare helt enkelt. Spelar hemskt gärna med folk här från SweC!

Kommer att lägga till folk från den här tråden, ni får gärna adda mig på PSN! Där heter jag kaizo92 och min kompis har itti03. Vi är 23 respektive 26 vårar gamla.

Permalänk
Medlem

Hej! Magnus 28 här. Ni får gärna adda mig. Kan va online lite titt som tätt. Kör helst med party.

PSN: iMaZet

Permalänk
Medlem

Tjena! Jag är Johannes, 28 år, spelar Hunter på level 32 (i skrivande stund). Efter att de flesta polare tröttnat på Destiny är det oftast jag själv som lirar numera. Kör allt möjligt men skulle vilja smyga mig på lite högre än level 28 på Prison of Elders exempelvis. Spelar en hel del pvp också för den delen. Är på vad som helt enkelt. Lägg gärna till mig, PSN: Jevo-

Lite mer utförlig info
Visa signatur

/wangdahl

Permalänk

Tjena!
Införskaffade precis Season pass och söker folk att spela tillsammans med!

PM:a så byter vi PSN-nick! Gärna folk med mic så att vi kan snacka!

(25+ för övrigt , spelar på kvällar/helger när jag har tid)

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Tjenare! Söker lite gött folk att lira med :).

Kommer från pc med mycket erfarenhet inom fps spel, men helt färsk när det kommer till konsol! (Försöker lära mig kontrollera kontrollen just nu, hah. )

27 år, har tillgång till mic.

Lägg gärna till Baexxarn på psn om ni är sugna på att spela ihop!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

/BaaPa!

Permalänk

Hej Alla,jag är en "Gubbe" på 48år med familj och allt,barn,fru,som tar tid,svårt att hitta tid till allt,Jag är Titan 32 lvl,är mycket dålig på Destiny,Jag är allmänt kass på pvp,raid,etc,har lite exitica men inget är bra,jag dör hela tiden,har inga vänner som vill spela med mej alls,har inte ghallorn,ICEBreaker,Black hammer,dessa vapen och mera eiotica armer,vill man jo ha före The Taken King kommer,jag har både XB1 och PS4,försöker spela 2-3 timmar per dag/vecka,om jag har tid
Gametag på XB1: InsaneGrumpyX48 och PS4: TheWhitehandX47
Försöker att level up mina Titan till 34,men det är jo mycket svårt när man är ensam och ingen vill hjälpa en
men det är väl bara att fortsätta att gnöta på tills The Taken King kommer,det är jo synd att man måste ha
många vänner för att spela detta spel,men det väl bara att gnöta på,spela om missionerna hela tiden...

Permalänk
Medlem

Vault of Glass/Crota's End

Tjena grabbar!

Försöker leta ihop ett gäng för att göra en färsk genomgång av Vault of Glass Normal och Hard, sedan samma visa genom Crota's End. Beroende på intresseanmälan tänkte jag att start blir vid Weekly reset imorgon någon gång efter kl. 17:00 pga. jobb(you know how it is) och sedan ta oss an VoG Hard nästa vecka och Crota's End veckorna efter det.

Intresserade får gärna höra av sig genom PM med PSN ID. Fireteam chatten är inte att rekomendera, men kan vara ett alternativ om vi måste lida med det, annars får ni gärna skicka med Skype ID eller ge förslag till annat VoIP program som ni använder så kan det diskuteras.

Permalänk
Skrivet av FireFlame:

Hej Alla,jag är en "Gubbe" på 48år med familj och allt,barn,fru,som tar tid,svårt att hitta tid till allt,Jag är Titan 32 lvl,är mycket dålig på Destiny,Jag är allmänt kass på pvp,raid,etc,har lite exitica men inget är bra,jag dör hela tiden,har inga vänner som vill spela med mej alls,har inte ghallorn,ICEBreaker,Black hammer,dessa vapen och mera eiotica armer,vill man jo ha före The Taken King kommer,jag har både XB1 och PS4,försöker spela 2-3 timmar per dag/vecka,om jag har tid
Gametag på XB1: InsaneGrumpyX48 och PS4: TheWhitehandX47
Försöker att level up mina Titan till 34,men det är jo mycket svårt när man är ensam och ingen vill hjälpa en
men det är väl bara att fortsätta att gnöta på tills The Taken King kommer,det är jo synd att man måste ha
många vänner för att spela detta spel,men det väl bara att gnöta på,spela om missionerna hela tiden...

Har du få vänner att spela med kan du alltid testa www.destinylfg.net

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lägg gärna till mig. Kör gärna lite raids och prison of elders

Sök på oaim

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ati Deamon

Permalänk

@FireFlame:
Lägg till JanssonFTW så ska jag få lite fart på utrustning osv du missade väl inte gjallarhorn i helgen va?

Visa signatur

Corsair 800D | i7 4790k | H100i V2 | skräp Gigabyte moderkort | EVGA 980Ti SC | Crucial Ballistic 16gb DDR3 | 2x500gb Samsung 850 PRO | Corsair HX850i
Playseat Alcantara + T300rs framför 48" Andersson tv

Permalänk

@LoudShenanigans: Hej nu har jag lakt till dej på min PS4,jag hoppas att du kan hjälpa mej,jag skulle vilja ha Fatbringer,Thorn,Black Hammer,ICE Briker,innan Taken King kommer till Sep 16:e,Jag hade pengar,Coin,eller vad det heter att köpa Ghallajorn i förra fredags
man har jo inte så mycket tid att spela,när man har familj och allt,försöker att spela varje dag någon timme eller så
Mina Gametag på XB1: InsaneGrumpyX48 och PS4: TheWhitehandX47,du kan se min utrustning och status på www.bungie.net

Jag är inte så bra på Destiny,jag dör mycket så är det bara

Ha en bra dag och hoppas att du kan hjälpa mej

Mvh
Peter,FireFlame

Permalänk

@Oaim: Hej nu har jag lakt till dej på min PS4,jag hoppas att du kan hjälpa mej,jag skulle vilja ha Fatbringer,Thorn,Black Hammer,ICE Briker,innan Taken King kommer till Sep 15:e,Jag hade pengar,Coin,eller vad det heter att köpa Ghallajorn i förra fredags
man har jo inte så mycket tid att spela,när man har familj och allt,försöker att spela varje dag någon timme eller så
Mina Gametag på XB1: InsaneGrumpyX48 och PS4: TheWhitehandX47,du kan se min utrustning och status på www.bungie.net

Jag är inte så bra på Destiny,Jag dör mycket,så är det bara

Ha en bra dag och hoppas att du kan hjälpa mej

Mvh
Peter,FireFlame

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hoster:

Tjena grabbar!

Försöker leta ihop ett gäng för att göra en färsk genomgång av Vault of Glass Normal och Hard, sedan samma visa genom Crota's End. Beroende på intresseanmälan tänkte jag att start blir vid Weekly reset imorgon någon gång efter kl. 17:00 pga. jobb(you know how it is) och sedan ta oss an VoG Hard nästa vecka och Crota's End veckorna efter det.

Intresserade får gärna höra av sig genom PM med PSN ID. Fireteam chatten är inte att rekomendera, men kan vara ett alternativ om vi måste lida med det, annars får ni gärna skicka med Skype ID eller ge förslag till annat VoIP program som ni använder så kan det diskuteras.

Är det på PS3? Annars funkar ju partychat alldeles utmärkt, jag är dock gärna med på VoG Hard och Crota lägg till PSNID: krrjon

Skrivet av Oaim:

Lägg gärna till mig. Kör gärna lite raids och prison of elders

Sök på oaim

Skickades från m.sweclockers.com

Skickar en friend request

Skrivet av LoudShenanigans:

@FireFlame:
Lägg till JanssonFTW så ska jag få lite fart på utrustning osv du missade väl inte gjallarhorn i helgen va?

Skickar en friend request om det är ok

Visa signatur
Permalänk

Har skrivit i den här tråden tidigare. Men adda gärna mig på ps4! Kastroullen nickar jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Söker folk att spela med.

Hejsan på er. Söker lite folk att lira med, sitter fast på level 32 med min Titan och behöver en hjälpande hand för att avancera. Jag är 26 år gammal och spelar med alla, bryr mig inte om ålder eller kön, bara ni är trevliga och förstående för dom som kanske är mindre bra Ser gärna att vi kan använda Skype som kommunikation.

Lägg till SputnikOne89 på PSN och lägg till ett meddelande bara att det gäller Destiny så kör vi så det ryker.

Permalänk

@Hoster: Tjenare! Lägg till SputnikOne89, har inte heller några att spela med så sitter fast på LVL 32 med min Titan. Lägg till mig om du behöver mer spelare så ska jag göra mitt bästa

Permalänk
Medlem

Hej grabbar!

jag letar efter några goa grabbar att spela med. Raids, Cruicable mm. Har bara en lvl 32 titan men jobbar på att få bättre gear.

Adda gärna mig .

Undesired_Hero