Permalänk
Medlem

snapchat - windows phone

Hej undrar om de är möjligt att få tillgång till snapchat på Windows phone igen? Hade det för 2 veckor sedan genom 6snap, snapsave och lite andra gamla appar men nu fungerar dom inte.

Någon som har ett annat bra sätt???

Permalänk
Medlem

Finns inget bra sätt så vitt jag vet. Ingen officiell app finns och alla tredjepartsappar togs bort i samband med att snapchat "förbjöd" användningen av dessa pga säkerhetsskäl. Personligen hade jag 6snap kvar men när jag loggade in fick jag snabbt ett argt mail och meddelande från snapchat där de sade att de låser kontot om jag inte slutar använda tredjepartsappen.

Ingen jätteförlust för mig personligen då jag sen några månader tillbaka huvudsakligen använder android, men man blir fortfarande lite arg över att de fortfarande inte brytt sig om att skapa en officiell app, trots att det efterfrågats i mer än 2 år. Tyvärr är ju så allt för ofta fallet när det gäller WP

Visa signatur

I7 4790k 4.0Ghz Corsair H105 | ASUS VII Hero | EVGA GTX 780Ti Classified | 16 GB HyperX Fury | Seagate 450GB | WD 3TB | Corsair Obsidian 750d | EVGA Supernova G2 850W | EIZO Foris FG2421 | Filco Ninja Majestouch 2 TKL MX-Brown | Logitech G502

http://Friskyttarna.eu

Permalänk

Någon som hittat ett sätt att använda snapchat på windows än?
Gillar windows phone men man alla kompisar använder snapchat,
känner mig lite utanför

Permalänk
Medlem
Skrivet av tobbelias1:

Någon som hittat ett sätt att använda snapchat på windows än?
Gillar windows phone men man alla kompisar använder snapchat,
känner mig lite utanför

Inte så vitt jag vet. Däremot hintade dom om en officiell release till WP på twitter för nån månad sen, men hur lång tid det kan ta vet ingen. Förhoppningsvis borde en officiell app komma när W10 släpps då man ska kunna köra appar på WP med i princip samma kod som Android och IOS. Då har dom inget att skylla på längre

Visa signatur

I7 4790k 4.0Ghz Corsair H105 | ASUS VII Hero | EVGA GTX 780Ti Classified | 16 GB HyperX Fury | Seagate 450GB | WD 3TB | Corsair Obsidian 750d | EVGA Supernova G2 850W | EIZO Foris FG2421 | Filco Ninja Majestouch 2 TKL MX-Brown | Logitech G502

http://Friskyttarna.eu