SweClockers på plats för Computex 2015

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på plats för Computex 2015

Det vankas komponenter och datorer i drivor när årets upplaga av Computex öppnar dörrarna. SweClockers redaktion är på plats i Taipei och rapporterar löpande från mässgolvet.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

1 Juni AKA Julafton

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tack för att ni är där igen och drar era fina rapporteringar!

Visa signatur

i7-10700K 5.1Ghz / 32GB 3.6K Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Avstängd

Ska AMD presentera sin 300 serie på computex iaf? Trodde vi skulle få vänta några veckor till..

Permalänk
Skrivet av makn:

Ska AMD presentera sin 300 serie på computex iaf? Trodde vi skulle få vänta några veckor till..

Fiji är nog det vi får vänta på:)

Permalänk
Medlem

Jag inser när jag ser det här att det är ganska lite faktiska saker jag är intresserad av på dessa mässor men jag kollar ändå på precis allt.
Fast mer som något slags reseprogram med Emil och Jonas (och ibland Jacob).
Är jag ensam om detta?

Permalänk
Medlem

Vakten vid 1.15 i videon
Går först och försöker se viktig ut, ser sedan att det filmas och döljer genast ansiktet och springer iväg.

Visa signatur

Tänker inte skryta om alla mina prylar, så det får bli att framföra faktan att jag lagar godare köttbullar än dig.

Permalänk
Medlem

Snuten i bakgrunden: You no film here! OMG is Sweclockers!! Me so sorry!

Permalänk
Medlem

Är det bara för mig som ljudet släpar efter i videon eller inbillar jag mig?

Permalänk
Medlem

Fan vad hemlig han säkerhetsvakten i bakgrunden var då! Såg ut som att han verkligen inte ville vara med på bild.

Permalänk
Medlem

Missade nästan säkerhetsvaktens hemlighetsmakeri, kollade för mycket på Overwatch trailern som rullade på tv:en i bakgrunden.

Visa signatur

CPU: I5-4670k @ 4,5 GHz + Corsair H100i // GPU: GTX 980 Reference + MSI GTX 980 Twinfrozr V // RAM: 16 GB HyperX Savage 2400 MHz // MoBo: MSI Z97 Gaming 5 // PSU: EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold // SSD: Samsung 850 Evo 500GB + Corsair Neutron 250GB // HDD: 500GB Samsung + Western Digital Green 3TB // Chassi: NZXT H440 Red // OS: Win 7 x64 // Skärmar: Asus ROG SWIFT + BenQ XL2410T // Konsol:PS4

Permalänk
Medlem

Ser fram emot Noctua. De kommer förhoppningsvis att visa sina 200 mm fläktar som skulle lanserats i oktober 2014.

http://www.noctua.at/images/computex_2014/a_sersies_fans.jpg

https://www.youtube.com/watch?t=16&v=IhVGz_QwA1M

Permalänk
Medlem

1:19 Priceless.

Edit:
Var tydligen inte först. Nu lär halva gjorden veta hur han ser ut. Hade han bara gått förbi utan att skyla ansiktet hade vi nog aldrig tänkt på det hela.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Skrivet av hACmAn:

1:19 Priceless.

Edit:
Var tydligen inte först. Nu lär halva gjorden veta hur han ser ut. Hade han bara gått förbi utan att skyla ansiktet hade vi nog aldrig tänkt på det hela.

Man kan se att han står och lurar bakom lastbilen de sista sekunderna i videon också.
Aja hellre det än att knuffas med Jonas antar jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gadgety:

Ser fram emot Noctua. De kommer förhoppningsvis att visa sina 200 mm fläktar som skulle lanserats i oktober 2014.

http://www.noctua.at/images/computex_2014/a_sersies_fans.jpg

https://www.youtube.com/watch?t=16&v=IhVGz_QwA1M

Jasså?! Goda nyheter!

Jag har haft väldiga problem med att hitta ordentliga 200mm fläktar som inte känns mer plastiga än lego med ett lager som börjar wobbla efter 2 månader. Jag har alltid undrat varför Noctua inte gör ett par 200mm, men inte tillräckligt för att sätta mig ner och läsa om det. Så tack för upplysningen, jag håller tummarna stenhårt!

Visa signatur

"Rock's longest, strangest trip, the Grateful Dead."