MacBook Pro - 2,7GHz DC 8GB 128GB 13" - 10.990

Permalänk

MacBook Pro - 2,7GHz DC 8GB 128GB 13" - 10.990

Hej, min dotter vill ha en Macbook air säger hon, men Netonet har Macbook Pro för i princip samma pris just nu. Är inte det ett bättre köp, tror ni hon skulle bli besviken om jag köper den istället? Macbook Pro Netonet

Permalänk

Om hon blir besviken tycker jag synd om dig, vilken liten brat du har xD.
Pro är bättre än air, men air är lättviktigare.

Permalänk
Medlem

13" MacBook Pro är fin. Så kör på den om den kostar nästan lika mycket som Airen.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Köpte precis den MBP du länkar till från Elgiganten. Ett mycket bättre köp!

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS P5Q PRO, Q9550, CORSAIR H50, EAH4850 CF, 4GB RAM, WDC GP 2TB, CORSAIR 650W, FD Define R2
 MacBook Pro 13" Early 2015,  MacBook Air 13" Mid 2011

Permalänk

Nu har netonet sänkt priset på macbook air till 8990. Det är den hon vill ha, så jag tror jag slår till på den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Cyperdyne68: Väldigt bra pris också! Lycka till.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS P5Q PRO, Q9550, CORSAIR H50, EAH4850 CF, 4GB RAM, WDC GP 2TB, CORSAIR 650W, FD Define R2
 MacBook Pro 13" Early 2015,  MacBook Air 13" Mid 2011

Permalänk

Fan, missade detta. Nu ligger priset på 13,5 k. Tror ni att det blir en prissänkning återigen?

Permalänk
Medlem

Tror säkert att prissänkningen kommer tillbaka. En kollega berättade att han köpt för detta pris för ca ett halvår sedan så när det nu dök upp igen så passade jag på att köpa mig min första Mac

Permalänk
Medlem

Om NetOnNet sänker priset kan man ju köpa den på Elgiganten för samma pris!