Permalänk
Medlem

Billiga 12V 40mm fläktar ?

Hej på er!

Har letat som en tok efter billiga 40mm fläktar till min 3D skrivare. Visst finns det att beställa från ebay os.v men det är inte aktuellt eftersom leveranstiden då troligtvis blir minst 2 veckor, så därför vore det super om det fanns någonstans här i Sverige som det gick att få tag på?

Gärna med lång kabel (men jag får väll skarva om det inte finns).

Tänkte om någon här visste om det fanns några? Hittade på electrokit.se men dom var slut, övriga som jag hittat i en bra prisklass har frakten varit för hög på.

Tips mottages! Eller om någon rent utav har 2st liggandes hemma och vill sälja dessa?

Permalänk
Avstängd
Redigerat av DavidtheDoom
Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

All handel skall skötas via Marknaden.

http://www.sweclockers.com/forum/regler#9

Citat:

§9 Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.

/DavidtheDoom, - Moderator

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Billigt vet jag inte men kolla om Elfa har.

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Medlem

Prisjakt har 32 st... Pris från 31;-
Svårt att veta vilken som passar innan man pratat om hur mycket luft som behöver flyttas, hur tjock den behöver / får vara osv.
Jag brukar stoppa Noctua NF-A4x10 FLX i enheter där det är ont om plats, och luftflödet som behövs är... begränsat. Men den är inte gratis.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.