Corsair skrotar hårt kritiserad logotyp

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rajat:

Bara om man lider av tvångstankar att man bara MÅSTE köpa det, inget jag har, åtminstone jag har tid att vänta på alternativ ifall jag vill ha något, hoppar aldrig på första tåget oavsett vad det gäller, låter saker och ting bli beprövade först.

Nu syftade jag såklart på saker som man MÅSTE ha. Då får man välja att vara utan eller acceptera ersättaren trots att man inte vill ha den egentligen.

När det gäller onödiga prylar så är det inget måste.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Verminator:

Nu syftade jag såklart på saker som man MÅSTE ha. Då får man välja att vara utan eller acceptera ersättaren trots att man inte vill ha den egentligen.

När det gäller onödiga prylar så är det inget måste.

Vilket MÅSTE är det du syftar på i denna tråd då? Är Corsair de enda som tillverka tangentbord och möss?

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rajat:

Vilket MÅSTE är det du syftar på i denna tråd då? Är Corsair de enda som tillverka tangentbord och möss?

Jag svarade på ditt inlägg: "Känner du dig ofta tvingad att köpa saker du inte vill ha?"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Verminator:

Jag svarade på ditt inlägg: "Känner du dig ofta tvingad att köpa saker du inte vill ha?"

Det finns fler tillverkare oavsett vad det gäller och jag svarade till en början på att ingen tvingar någon att köpa något från Corsair bara för att de inte gillar loggan och det är väl ändå vad tråden handlar om.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.