Tre motvilliga medlemmar vinner trådlös router från Linksys

Permalänk
Melding Plague

Tre motvilliga medlemmar vinner trådlös router från Linksys

Linksys trotsar medlemmarnas vilja och utrustar tre tävlingsvinnare med varsin trådlös router lagom till sommaren och semestern.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Grattis till vinnarna!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kul grej! Plus i kanten till Linksys

Permalänk
Medlem

Det är ju inget pris utan ett straff.

Permalänk
Medlem

Bra motiveringar, grattis (om ni inte ser det som ett straff)!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Sötast

Stackars "Vinnare" Ni skulle väl mycket hellre vilja en en Di-604?

Permalänk
Medlem

Beklagar! Jag byter den givetvis kostnadsfritt rakt av mot min ZyxeL P-2812-HNU utan frågor. Inte ska ni behöva sitta med skräpig utrustning.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna, men ärligt talat. Känner inte att jag behöver någon Linksys med AC-support. Lär inte behöva någon AC en svinkall sommar som denna.

Permalänk
Entusiast

Hahaha bästa SweClockers-tävlingen på länge
"Grattis" till vinnarna!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk

Grattis till vinnarna, eller vad man nu säger.