Köpa bättre hörlurar än eph -100

Permalänk
Medlem

Köpa bättre hörlurar än eph -100

Hejsan, har lyssnat på ett par eph-100 och de sägs vara en av de mest prisvärda. Tyckte med att dom är bra och snygga.
finns de andra lurar i prisklassen som är bättre?
Jag har inte hört på så många då man inte får testa in ear i butik.
Så eph-100 är de bästa in ear jag lyssnat på

Visa signatur

ROG Swift PG279Q, Corsair Obsidian 500D RGB SE, Asrock Extreme4, i7 8700k, Corsair Hydro H150i, RTX 2080 Ti GAMING X TRIO, Samsung EVO 970 1TB, Corsair 32GB 3200mhz, Corsair RM850x, G935, Corsair STRAFE MK.2, Razer Deathadder Chroma, Corsair MM800

Permalänk

Verkar som vi är i samma situation...
Här är min tråd, tyvärr lite skralt med svar än så länge.

Permalänk

Haha, såg nu att du har kommenterat i min tråd. Var eph-100 bekväma?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NybbTronio:

Haha, såg nu att du har kommenterat i min tråd. Var eph-100 bekväma?

haha aa vi har precis samma problem!

Mina tappades bort, hade eph-100. dom är sjukt bekväma och bra. annars brukar jag få ont i öronen, men dessa va super. därför ja undrar om det finns lurar under 2000 kr-klassen som är bättre

Visa signatur

ROG Swift PG279Q, Corsair Obsidian 500D RGB SE, Asrock Extreme4, i7 8700k, Corsair Hydro H150i, RTX 2080 Ti GAMING X TRIO, Samsung EVO 970 1TB, Corsair 32GB 3200mhz, Corsair RM850x, G935, Corsair STRAFE MK.2, Razer Deathadder Chroma, Corsair MM800

Permalänk
Skrivet av Fc-inter:

haha aa vi har precis samma problem!

Mina tappades bort, hade eph-100. dom är sjukt bekväma och bra. annars brukar jag få ont i öronen, men dessa va super. därför ja undrar om det finns lurar under 2000 kr-klassen som är bättre

Jag skulle gärna köpa ett par men tyvärr verkar de ganska svåra att få tag i, utgående modell tror jag

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fc-inter:

Hejsan, har lyssnat på ett par eph-100 och de sägs vara en av de mest prisvärda. Tyckte med att dom är bra och snygga.
finns de andra lurar i prisklassen som är bättre?
Jag har inte hört på så många då man inte får testa in ear i butik.
Så eph-100 är de bästa in ear jag lyssnat på

alla dessa trådar, "vad tror ni är bättre" åk till butik och lyssna själv, jag kan prisa ett par hörlurar som du kanske tycker är skit.

fråga på minhembio.com

Permalänk
Skrivet av JSvanberg:

alla dessa trådar, "vad tror ni är bättre" åk till butik och lyssna själv, jag kan prisa ett par hörlurar som du kanske tycker är skit.

fråga på minhembio.com

"Jag har inte hört på så många då man inte får testa in ear i butik."

Det är ju det han försökt göra men eftersom det inte går så tycker jag det är utmärkt att man frågar andra som kanske kan har lyssnat på flera.
Ljud är subjektivt men svar i trådar som dessa ger bra fingervisningar.

Permalänk

Skulle mina EPH-100 gå sönder skulle jag utan tvekan skaffa ett par till. De håller bra, ljudet är fantastiskt och de är sköna att ha på sig. Är du inte missnöjd finns liten anledning att söka andra som du kanske inte blir lika nöjd med.

Visa signatur

Insert funny joke here