Dator samt skärm tangentbord/mus.

Permalänk
Avstängd

Dator samt skärm tangentbord/mus.

Läs innan! Då två saker är defekta.

Hej säljer nu min dator då jag inte har kvar intresset för att lägga ner mer pengar på den. Den funkade för cirka 2 dagar sen men nu är Moderkortet defekt den startar men stängs sedan ner ingen bild på skärmen eller nåt sånt. PSU'n är fullt fungerande den har endast en bruten plast bit på kabeln som går in i moderkortet (Den som sitter nära CPU'n inte den avlånga) Annars så funkar allt 100% och dom flesta är nya och har kvitto samt garanti kvar hos Netonnet.

Komponenter:

CPU: i5 2500k Överclockad till 4,5GHz endast 4 dagar sedan stock körd. Ingen kartong eller kvitto kvar. Fullt fungerande.

Mobo: MSI z68a GD-55 G3 - Defekt vet inte om det går att fixa det går dock att registrera den hos MSI så vet inte om det går att RMA den. Kartong samt tillbehör finns.

Ram: 2 OLIKA RAM. 2 Stycken 4GB Kingston HyperX Genesis 1866Mhz - 2 Stycken 4GB Kingston HyperX 1866MHz. Funkar perfekt tillsammans. Genesis ram minnerna har inngen garanti dock har dom andra garanti hos Netonnet.

GPU: Sapphire Radeon R9 280x Dual-X OC UEFI. Kartong samt tillbehör finns fullt fungerande inga artifacts eller liknande. Ingen Garanti.

PSU: Corsair TX750W Defekt: Kabeln till moderkortet (den lilla) en liten plast bit är bruten så den behövs byta ut. Annars så garanterar jag 110% att den funkar. Ingen kartong eller kvitto kvar.

SSD: Intel SSD 520 Series 120GB. Fullt fungerande ingen kartong men dock finns det Garanti kvar hos netonnet och kvitto.

Hårddisk: Seagate Desktop HDD 1000GB (1TB) Fullt fungerande ingen kartong men garanti finns hos netonet och kvitto.

CPU Kylare: Liqmax 120s sluten vattenkylning en extra 120mm fläkt tillagd för Push-n-Pull metod. Fullt fungerande och kylare väldigt bra Kvitto och garanti finns kvar hos netonnet.

Chassi: NZXT Source 210 omlackerad till Röd. Kvitto + Garanti finns men tror det inte spelar roll

Fläktar: Massa random 80-120-140mm Fläktar från inet/ebay/chassits egna.

Skärm: BenQ G2420HDB 24" Widescreen 1080p 60Hz otroligt nöjd med skärmen inga fel alls. Ingen kvitto eller kartong finns kvar köptes från Webhallen för några år sen.

Headset: Qpad QH-85 Black. Använd 2 månader fullt fungerande köptes från Inet. Kartong samt tillbehör och Kvitto/garanti finns.

Högtalare: Logitech X-230 2.1 Riktigt bra ljud men ganska slitna men funkar perfekt. Ingen kvitto eller kartong finns.

Tangentbord: Microsoft Sidewinder x4. Fullt fungerande och fint skick inge fel alls. Ingen kvitto eller kartong kvar.

Mus: Logitech MX320 + Deltaco Sapphire ganska bred mus. Slänger också med en Steelseries World of Warcraft Cataclysm mus matta. Ingen kvitto eller kartong kvar för dessa.

Pris: Bud för allt. Skall det skickas så står du för frakt samt förskottsbetalning.

Nu till kvittot då allt köptes tillsammans så ger jag kvittot till den som köper mest eller tar allt helt enkelt. Känns mer rättvist. Annars så är inget av delarna direkt slitna eller behov av att lämnas in till service.

PMa eller smsa/ring för mer info: 0720539932.

Jag säljer till vem jag vill eller inte sälja den alls om jag inte blir nöjd med priset.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Öppningsbudar 800kr + upphämtning på 280x.

Permalänk
Medlem

Hur vet du att det är moderkortet och inte CPU som är trasig? För mig så låter det mer som CPU.

Permalänk
Skrivet av aker:

Hur vet du att det är moderkortet och inte CPU som är trasig? För mig så låter det mer som CPU.

Hade också liknande problem när jag grillat processorn.

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Avstängd

Det är moderkortet då allt funkar med ett annat moderkort PSUn är fixad nu. Jag fick ett bud via telefonen han tar allt för 4500kr då han har en z77 hemma.

Permalänk
Medlem

Bjuder 200 kr för Intel SSD 520 Series 120GB, behöver ej skickas hämtar hos dig om så är fallet!

MVH
Jakob

Visa signatur

Main: I5 3570K @4.2 / Nh-D14 / 16 Gb DDR3 @1888 MHz / Kingston Ssdnow v300 240Gb / 1TB WD Blue / Msi Gtx 760 Gaming In SLI / Nzxt Switch 810 Green / EVGA Supernova G2 750W / Steelseries g6v2 / Corsair M65 Rgb / Sennheiser Momentum / Blue Yeti / BenQ GL2450 x2 /

Permalänk
Avstängd

Då är datorn såld samt alla tillbehör för 4700kr.

Permalänk
Avstängd

@Santisen Tack för en snabb o trevlig affär!

P.S fick igång den med nya Mobo:t