Jens of Sweden Mp-130 font-fil saknas (iopsfont.fnt)

Permalänk
Medlem

Jens of Sweden Mp-130 font-fil saknas (iopsfont.fnt)

Hej!

Jag har en gammal mp3-spelare från Jens of Sweden. Mp-130 heter den. När jag startar spelare så står det att det saknas en fontfil (iopsfont.fnt).

Jag undrar helt enkelt om någon av er har en sådan fil, kanske på er egen mp3-spelare?

mvh Micke

Permalänk
Medlem

svårt när deras företag gick i konkurs, kanske dags att köpa ny MP3?

Visa signatur

p4 3.4ghz 1290 (3 st ddr) radeon 9800 pro 128mb

Permalänk
Medlem

Hade det varit en MP-100 eller 110 hade jag kunnat hjälpa dig men i detta fallet får du nog ge dig ut på lite äventyr bland koreanska sidor.
Försök att hitta IOPS egen sida och jobba därifrån, alternativt hitta en gammal firmwareuppdatering.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Tjenare!
Jag ville bara meddela att jag lyckades och nu hoppas jag att svärmor blir glad när jag fixat hennes spelare.

Jag kommer att behålla filerna för eventuella framtida formateringar av spelaren ifall någon annan också har behovet.

mvh Micke

Permalänk
Medlem

Hej du Micke.

Hittade precis min gamla spelare i en låda och tänkte damma av den och använda, men saknar fonten.
Så har du kvar den får du hemskt gärna skicka den så man kan bruka denna gamla spelare igen.

Mvh Johan

Skrivet av MickeBoy:

Tjenare!
Jag ville bara meddela att jag lyckades och nu hoppas jag att svärmor blir glad när jag fixat hennes spelare.

Jag kommer att behålla filerna för eventuella framtida formateringar av spelaren ifall någon annan också har behovet.

mvh Micke

Visa signatur

"Don't click this"Who can resist?
(At the very least you’ll get someone to hover over the link to see the URL.)

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag tror att den ska finnas kvar, men jag sitter på jobbet just nu.
Jag lovar att försöka leta när jag kommer hem.

Om du inte har fått svar inom ett par dagar så påminn mig gärna igen.

mvh Micke

Skrivet av WemoX:

Hej du Micke.

Hittade precis min gamla spelare i en låda och tänkte damma av den och använda, men saknar fonten.
Så har du kvar den får du hemskt gärna skicka den så man kan bruka denna gamla spelare igen.

Mvh Johan

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag skickar dig ett PM med en länk.

mvh Mikael