Är Logitech G710 Mechanical Gaming ngt att hänga i julgranen?

Permalänk
Medlem

Är Logitech G710 Mechanical Gaming ngt att hänga i julgranen?

Är detta tangentbord ngt att hänga i julgranen?
logitech-g710-mechanical-gaming
https://www.komplett.se/logitech-g710-mechanical-gaming/82876...

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem

Har visserligen G710+ och det är bara switcharna som är annorlunda. Jag gillar tangentbordet. Fungerar utmärkt för alla möjliga spel och annat användande. Stadigt tangentbord, har usb uttag, funktioner osv.
G710+ får väldigt bra recensioner överallt men det säger dock inte allt utan tangentbord är väldigt olika för människor.
Är ett väldigt bra pris för det tangentbordet tycker jag iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wordian:

Har visserligen G710+ och det är bara switcharna som är annorlunda. Jag gillar tangentbordet. Fungerar utmärkt för alla möjliga spel och annat användande. Stadigt tangentbord, har usb uttag, funktioner osv.
G710+ får väldigt bra recensioner överallt men det säger dock inte allt utan tangentbord är väldigt olika för människor.
Är ett väldigt bra pris för det tangentbordet tycker jag iaf.

Gytt, tack! Beställde ett nu

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem

Det är skönt att använda men inte jättetyst som man kanske kan tro med bruna brytare. Jag har även haft två knappar som pajat på mitt. Jag har dock fått ett nytt på garantin så jag kan inte klaga direkt. Brytarna är ej utbytbara.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Haft mitt i några veckor. Jag toknöter inte direkt på mina tangentbord då jag mest nöter på rattar och tangentbordsersättningar ala fang gameboard/G13. Trots det så har vänster alt av alla knappar fastnat eller så någon bugg med mjukvaran. alt-tab i stort sett det enda jag använder alt till.

Lyckades fixa det genom att sonika trycka ner den en gång men oroväckande... En annan störande grej är att det är en 2 sekunders fördröjning när man ska aktivera snabela av någon anledning så väntar man inte så hinner man skriva gma innan man får @.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x