Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Nu har de även lagt till ett MSI GTX 970 Twin Frozr i REAn för er intresserade, eller kanske bara är jag som har varit blind tidigare?

Det låg inte där i början, rätt intressant att det REA's för samma pris jag köpte det för i höstas, och då till originalpris.

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem
Skrivet av PatrikNordstrm:

nån här som brukat ett par jaybird bluebuds X bluetooth? https://www.komplett.se/jaybird-bluebuds-x/820276
rätt sugen att ha nåt vettigt att träna med

Jag har sånna. De är helt ok men betydligt större än vad de ser ut och kan bli lite jobbiga på en längre runda. Har kommit nyare mindre nu tror jag.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Skrivet av wounds:

Jag har sånna. De är helt ok men betydligt större än vad de ser ut och kan bli lite jobbiga på en längre runda. Har kommit nyare mindre nu tror jag.

Är de mindre dessa måntro, http://www.jaybirdsport.com/freedom-sprint-bluetooth-headphon... ? av nån anledning är dom typ 500kr billigare så tog bara förgivet att dom var sämre och beställde X versionen då jag har så dålig koll på sånt där Jag kommer mest använda de vid gym och på pendeln så de problemet du har borde inte va nåt för mig hoppas jag=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av PatrikNordstrm:

Är de mindre dessa måntro, http://www.jaybirdsport.com/freedom-sprint-bluetooth-headphon... ? av nån anledning är dom typ 500kr billigare så tog bara förgivet att dom var sämre och beställde X versionen då jag har så dålig koll på sånt där Jag kommer mest använda de vid gym och på pendeln så de problemet du har borde inte va nåt för mig hoppas jag=)

Ja, de är nog mindre. De är nyare i alla fall. Jag tror tyvärr att anledningen till att x-modellen är dyrare är för att de var några av de första lurarna i sitt slag. Jag köpte mina på ebay innan de fanns i Sverige för ungefär två år sedan. Men det är fortfarande bra lurar, man får några spännen med så att man kan spänna åt sladden bakom huvudet så att de sitter bättre. Har inte testat det men det är möjligt att det skulle hjälpa mig, mitt problem med dessa är att när jag blir svettig tenderar den högra luren att glida ur, pluggen passar inte mitt öra jättebra och eftersom de är rätt tunga på utsidan så blir det lätt så.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Kan inte du köpa 3 och din flickvän eller mamma köper 1?

Så hade jag i och för sig kunnat göra, men nu är det tyvärr för sent.

Är ju inte i akut behov av diskarna har fortfarande 1.5TB ledigt på min NAS. Så var mest för att kunna sortera om och få lite mera ordning på den.

Visa signatur

I'd rather hate you, for everything you are
Then ever love you, for something you are not

Permalänk
Skrivet av Minsc S2:

Va nästan sugen på att köpa 16 GB RAM till "bara för att".

Jag var sjukt nära jag med, och då sitter jag med rätt mycket ram redan nu (men 4 stickor i färger som inte matchar...)

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Skrivet av wounds:

Ja, de är nog mindre. De är nyare i alla fall. Jag tror tyvärr att anledningen till att x-modellen är dyrare är för att de var några av de första lurarna i sitt slag. Jag köpte mina på ebay innan de fanns i Sverige för ungefär två år sedan. Men det är fortfarande bra lurar, man får några spännen med så att man kan spänna åt sladden bakom huvudet så att de sitter bättre. Har inte testat det men det är möjligt att det skulle hjälpa mig, mitt problem med dessa är att när jag blir svettig tenderar den högra luren att glida ur, pluggen passar inte mitt öra jättebra och eftersom de är rätt tunga på utsidan så blir det lätt så.

okej=) tack så mycket för input!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Tycker det har varit en helt okej rea. Inget jag själv behövde, men en hel del 20%-och-uppåt-rabatter.
Va nästan sugen på att köpa 16 GB RAM till "bara för att".

Knappast den bästa 6timmars-rean, men knappast den sämsta heller.

Du är inte den enda. Fick gömma min plånbok trots att jag nyligen köpte 2 ytterligare stickor med 4 GB för totalt 4x4

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem

Req. inför kvällen: Seagate NAS HDD 4TB SATA3.0 ( http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1887774) ). Behöver 2 och har väntat sedan i somras på att de ska nå 1500kr eller lägre igen.

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem

Request på både 144hz/G-Sync/IPS-skärmar och 980 Ti-kort.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Håller tummarna för kanonpris på Eizo FlexScan EV2736

Permalänk
Medlem

Vilket skämt, 20 prudukter rabatterade i deras datorutrustning, spel & konsol. Vet inte om man ska skratta eller gråta...

Får fortsätta vänta på att diskarna ska ta sig neråt i pris, har helt enkelt blivit en principfråga.

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem

6H SUPER-REA.

Nej långt ifrån.
Deras reor har blivit ett dåligt skämt.

Permalänk

6800 kr för MSI 980Ti gaming måste väl vara ganska OK?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

6H SUPER-REA.

Nej långt ifrån.
Deras reor har blivit ett dåligt skämt.

Man vill ju hypa!

Permalänk
Hedersmedlem

1549:- för en i5-4460 tycker jag var ett bra pris i alla fall.

Permalänk
Medlem

Över 15 980Ti kort sålda sen jag kollade lagersaldot för 40min sen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HansTriceps:

6800 kr för MSI 980Ti gaming måste väl vara ganska OK?

Verkligen bra pris. Jag pyntade 8k för mitt

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Inte en enda Receiver, Mycket dåligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Verkligen bra pris. Jag pyntade 8k för mitt

Men ditt kort verkar av din signatur att döma överklocka bättre än dom flesta likadana kort så du får väl trösta dig med det! Har skrämt upp mitt gigabyte 980ti G1 gaming till 1420/7300 och vill inte gå högre då det redan dundrar som ett jetplan under spelande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustav.Henrik:

Men ditt kort verkar av din signatur att döma överklocka bättre än dom flesta likadana kort så du får väl trösta dig med det! Har skrämt upp mitt gigabyte 980ti G1 gaming till 1420/7300 och vill inte gå högre då det redan dundrar som ett jetplan under spelande.

Håller inte med om att mitt klockar värst bra Har låg ASIC och den boostar därför ner en smula.
Kikat på 980Ti överklockningstråden?

Sen är tyvärr Gigabytekorten rätt högljudda. Bland de tystare är just MSI och EVGA.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd

Då var det dags igen efter några år men denna gång gäller 5H SUPER-REA https://www.komplett.se/kampanj/5h-rea?utm_source=sweclockers...

Permalänk
Medlem

Jag hann inte se rean, var det något bra eller roligt att köpa?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Jag hann inte se rean, var det något bra eller roligt att köpa?

Skickades från m.sweclockers.com

Av det lilla jag såg var det inget jätteupphetsande, men de skulle släppa nya varor varje timme påstod de.

Men efter en stund blev man mött av detta:

Citat:

Beklagar!

Vi fick dessvärre tekniska problem under kvällens rea, men vi lovar att komma tillbaka med mer information om en ny rea så fort som möjligt. Vi är ledsna över att många av er inte kunde handla och arbetar hårt med att lösa problemet!

Så jag antar att vi får vänta lite till på att de ska kunna tömma sina restlager med 15 % nedsatt pris.