H1Z1, lagg, kraschar och disconnects

Permalänk
Medlem

H1Z1, lagg, kraschar och disconnects

Börja bli trött på det nu, kan spela i högst 1 timme innan man blir disconnectad och spelet kraschar eller så kraschar spelet bara helt random. Fler som har samma problem?

Visa signatur

[CPU:Intel Core i7 7700k [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]

Permalänk

yes har samma sak. tror det är för de fasar in nya saker på servrarna som inte är med i klienterna än. Det ska ju tömmas på hmm... var de torsdag? tror det var så. Jag kommer vänta till dess innan jag spelar mera. Hoppas verkligen på något sätt man kan skydda bilarna. för dom dödar folk för oss hela tiden. Men ja jag har samma problem. Det är främst när man går in i menyer och ut. Dvs när man trycker på inventry.

Visa signatur

Coolermaster Stacker 810. Asus rampage II Extreme x58. Core i7 990x 3.46ghz. 24GB Corsair XMS3. 2st Nvidia 295 Q-Sli. 2x120gb ssd, 1.5tb wd green, 640gb wd blue. (6x500gb raid6, 2x1tb raid0 på adaptec 5805) Corsair AX1200 psu. Lexicon Lambda Usb ljudkort. 2st skärmar + tv.

Permalänk
Medlem

Nu får jag inte igång spelet!
Tusan också, precis börjat bygga en bas, samlat ihop en hel drös scrap metals och var påväg tillbaka till basen. När jag tappade connection, drar en alt+f4 (detta gör jag ca 3 ggr per timme)
Nu startar det dock inte upp igen.

EDIT: Launcher har dykt upp nu men syns varken någon play ikon på den eller något? Vad händer?

EDIT 2: Inne i spelet av oförklarlig anledning. ca 50 meter från basen står någon med en bil uppe på kullen i närheten av där jag bygger (???)
På något sätt ser han genom väggar och liknande och kör över mig fast jag sitter vid ett dike utom synhåll....

Visa signatur

[CPU:Intel Core i7 7700k [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]