Permalänk
Inaktivt företagskonto

Pappaledig

Hej Sweclockers,

Pågrund av påökning i familjen så kommer jag inte kunna svara på era frågor här på forumet eller era PM på ungefär två veckor. Kommer vara tillbaka runt den 20/7 igen.

Har ni en Corsair-produkt som är trasig så hör av er till butiken ni köpte de ifrån först och främst, ifall inte de fungerar kan ni starta en ticket på våran supportsida så kommer mina kollegor svara där.

http://corsair.force.com

Har ni några speciella bråkande frågor så kan ni maila på engelska till denna mail - jamesca@corsair.com

Vi hörs om cirka tre veckor igen.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Medlem

ha så trevligt, grilla nått gött nu

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem

Grattis!!

Passar på att tacka för supporten när det gäller reklamationen av min H60.
Den nya kylaren, H80i GT, tuffar på bra och fick lyckligtvis rum i chassit med båda fläktarna..
Kör en överklock på 4,5 GHz nu! ;P

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Hej Sweclockers,

Pågrund av påökning i familjen så kommer jag inte kunna svara på era frågor här på forumet eller era PM på ungefär två veckor. Kommer vara tillbaka runt den 15/6 igen.

Har ni en Corsair-produkt som är trasig så hör av er till butiken ni köpte de ifrån först och främst, ifall inte de fungerar kan ni starta en ticket på våran supportsida så kommer mina kollegor svara där.

http://corsair.force.com

Har ni några speciella bråkande frågor så kan ni maila på engelska till denna mail - jamesca@corsair.com

Vi hörs om cirka två veckor igen.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Grattis till tillökningen

Visa signatur

MB MSI PRO Z790-A MAX WIFI CPU i9 14900K CPU COOLER EK-Nucleus AIO CR360
GPU ASUS GeForce RTX 3090 STRIX GAMING OC PSU ASUS ROG Strix 1000W
MEM CORSAIR DOMINATOR TITANIUM 48GB DDR5 RGB 7000Mhz
MONITOR Asus PG42UQ 4K CHASSI Phanteks Eclipse P600S White
HD 1 Samsung 990 PRO 2Tb HD 2 Samsung 980 PRO 2Tb

Permalänk
Medlem

grattis och ha så skönt

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Hej Sweclockers,

Pågrund av påökning i familjen så kommer jag inte kunna svara på era frågor här på forumet eller era PM på ungefär två veckor. Kommer vara tillbaka runt den 15/6 igen.

Har ni en Corsair-produkt som är trasig så hör av er till butiken ni köpte de ifrån först och främst, ifall inte de fungerar kan ni starta en ticket på våran supportsida så kommer mina kollegor svara där.

http://corsair.force.com

Har ni några speciella bråkande frågor så kan ni maila på engelska till denna mail - jamesca@corsair.com

Vi hörs om cirka två veckor igen.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Grattis till tillökningen.

Tror du har skrivet fel månad, eftersom jag fyller år den 16/6 å har fyllt år.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Grattis

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

Gratulerar!

Visa signatur

Det var bättre förr
- Michael B. Tretow

Permalänk
Legendarisk

@Corsair Johan: Grattis!

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag kan säga grattis men may the luck be ever in your favour. Sömnlösa nätter o.s.v!

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem

Grattis och ha en trevlig tid!

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Nivius:

ha så trevligt, grilla nått gött nu

Skrivet av Mogwaii:

Grattis till tillökningen

Skrivet av PierreB:

grattis och ha så skönt

Skrivet av spicy_mama:

Grattis! Ha de fin fint!

Skrivet av philipborg:
Skrivet av Snövit:

Gratulerar!

Skrivet av Biberu:
Skrivet av Fronix:

Vet inte om jag kan säga grattis men may the luck be ever in your favour. Sömnlösa nätter o.s.v!

Tack så mycket för alla fina ord.

Skrivet av davvarn:

Grattis!!

Passar på att tacka för supporten när det gäller reklamationen av min H60.
Den nya kylaren, H80i GT, tuffar på bra och fick lyckligtvis rum i chassit med båda fläktarna..
Kör en överklock på 4,5 GHz nu! ;P

Tack så mycket!

Härligt att de löste sig med kylaren.

Skrivet av seville57:

Grattis till tillökningen.

Tror du har skrivet fel månad, eftersom jag fyller år den 16/6 å har fyllt år.

Tack så mycket! Ja de blev lite fel datum där.

Permalänk
Medlem

Grattis, ha det gött nu!

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av RealPower:

Grattis, ha det gött nu!

Tackar!