Någon som pluggar/pluggat på lbs i götenorg?

Permalänk

Någon som pluggar/pluggat på lbs i götenorg?

Hej, har kommit in på tekniklinjen i lbs göteborg. Någon som studerat på det gymnasiet och kan dela med sig av erfarenheter
Har inte kunnat hitta så mycket om gymnasiet online förutom någon enstaka person.

Tack för alla svar!

Visa signatur

ljud: AKAI AM-2450 YAMAHA GE-30 YAMAHA K-220 dator: IBM PS/1 Commodore 64 och 128 Amiga A500, en random p3 och en syncmaster crt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erikmasterboy:

Hej, har kommit in på tekniklinjen i lbs göteborg. Någon som studerat på det gymnasiet och kan dela med sig av erfarenheter
Har inte kunnat hitta så mycket om gymnasiet online förutom någon enstaka person.

Tack för alla svar!

Jag gick på LBS i Kungsbacka och flera av mina gamla lärare där har börjat jobba på LBS i Göteborg efteråt och jag kan int egöra annat än att rekommendera skolan. I Kungsbacka var det kanon, främst pga lärarna. Om inte jag har fel så är deras enda teknik-linje spellinjen? Isf kommer du ha en lärare som heter Mikael som är grym! Go go go! Har du frågor så är det bara att fråga på.

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |