Samsung utvecklar 11K-upplöst mobilskärm

Permalänk
Inaktiv

@snajk:

Skickat från min iPad, kanske det skulle stått...

Permalänk
Medlem

Man borde lägga mer pengar på att förbättra det som verkligen behövs förbättras på dagens mobiler. Batteritiden bör vara prio ett att förbättra, tycker att en mobil i dag bör hålla åtminstonde 4-5 dagar med mycket användning innan man behöver ladda den.

Permalänk
Medlem

Fantastiskt att folk alltid börjar prata om icke-relaterade framsteg som de heller vill ha i alla skärmnyheterna. Det är inte samma personer som utvecklar skärmar och batterier. Det forskas för fullt på bägge områdena så oroa er inte.

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

Sett batterier uppåt 5000Mha/6000Mha, dom är rätt feta i den storleken.

Iförsig finns ju 10 cells batterier till laptops så hissen gick inte hela vägen upp.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Wasted Hobbit:

Iförsig finns ju 10 cells batterier till laptops så hissen gick inte hela vägen upp.

Skickades från m.sweclockers.com

Nu menar jag mobil Hur som vet inte hur kapaciteten är på dessa, för bara sett det hela på ebay.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

Nu menar jag mobil Hur som vet inte hur kapaciteten är på dessa, för bara sett det hela på ebay.

Jo men jag mena den allmänna faran med lithium batterier, när det finns bra mycket starkare batterier till laptops så tror jag inte att det skulle vara ett större problem på telefoner.

Skickades från m.sweclockers.com