Johan falk senaste avsnittet Spoiler FRI för gudsskull

Permalänk
Avstängd

Johan falk senaste avsnittet Spoiler FRI för gudsskull

Hejsan tänkte se om några fler vill vara med och gissa vem som kan vara läckan i johan falk senaste filmen, så släng fram alla möjliga spekulanter som skall kunna vara läckan.

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Medlem

Martin Becks granne Valdemar...

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem

Tycker de 2 första som kom tidigare i sommar var riktigt mysiga att kolla på, den 3:e var skit rent utsagt!

Men undrar också vem det är. Om ni noterade dragkedjan, den guldiga, så är det samma jacka som närmaste handen har hos Kaukaserna i MMA-klubben. Han som hänger med bossen all the time.

Permalänk
Avstängd

tror det kan vara han som lämnade GSI faktiskt.

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Medlem

Det är Lasse kollade på gamla filmer och hans tröja matchar och han var med på förhöret. Kolla på Operation Näktergal och sen på slutet på senaste

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

hmm blir att kolla för något mystiskt är det i alla fall. synd bara att det är två filmer kvar bara nu

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av eucalyptus:

Tycker de 2 första som kom tidigare i sommar var riktigt mysiga att kolla på, den 3:e var skit rent utsagt!

Men undrar också vem det är. Om ni noterade dragkedjan, den guldiga, så är det samma jacka som närmaste handen har hos Kaukaserna i MMA-klubben. Han som hänger med bossen all the time.

tänkte även på snussorten han använder. och andra detaljer.

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Medlem

@eucalyptus: men han är väl inte snut endå?

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem
Skrivet av noob:

@eucalyptus: men han är väl inte snut endå?

Måste han ju va? Annars skulle han ju inte kunna gå runt på högkvarteret hos polisen?

Men den här polischefen som det snackades om, minns inte helt, men han var det ju något jäääävligt skumt med! De snutarna som GSI håller på o bråkar med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thunderboy88:

tror det kan vara han som lämnade GSI faktiskt.

Har glömt ganska mycket från dom lite äldre filmerna. Vilka var det som lämnade GSI förutom den blonde killen som även är med i dom nya?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Har glömt ganska mycket från dom lite äldre filmerna. Vilka var det som lämnade GSI förutom den blonde killen som även är med i dom nya?

Det är Lasse som är tjallaren kolla Operation Näktergal om du inte orkar kolla hela så spola fram tills du ser han med exakt samma tröja som man fick se i slutet av filmen:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av PangarN:

Det är Lasse som är tjallaren kolla Operation Näktergal om du inte orkar kolla hela så spola fram tills du ser han med exakt samma tröja som man fick se i slutet av filmen:)

Skickades från m.sweclockers.com

Ska bli intressant att få veta varför i så fall.

Permalänk

Alexander Gustafsson är läckan

Visa signatur

Intel Core i5 13400F | ASUS Prime B660-Plus D4 | MSI MPG A850G PCIE5 850W | Corsair 4000D Airflow | ASUS GeForce RTX 3060 12GB DUAL OC V2 | be quiet! Pure Rock 2 | Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 1024GB | Kingston Fury 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz

Permalänk
Medlem

@Friterad: har du sett filmerna så lär du veta varför.

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem
Skrivet av noob:

@Friterad: har du sett filmerna så lär du veta varför.

Har sett dom men svårt att tro att man skulle göra något sådant mot nära arbetskamrater osv.

Permalänk

Vad fan.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

sett lockdown nu, dra åt helvete vilken bra film.

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem

Helt klart dom bästa svenska filmerna som gjorts. samt visar dom rätt bra hur båda sidor jobbar. Är så sjukt sugen på veta vem tjallaren hos polisen är sånt där är så äckligt men är så sjukt att det finns sånna där i sverige i väldigt många polis hus som ger info till andra sidan inte maffian men till folk som har kriminell status.

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Skrivet av noob:

sett lockdown nu, dra åt helvete vilken bra film.

kan du knappast ha gjort!??

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kevlarheart:

kan du knappast ha gjort!??

Finns på nätet.

Edit: Alltså streamad version. Finns på t.ex Xbox Video. Bluray släpps senare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

taggad som fan på sista filmen nu till nästa vecka

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

kan du knappast ha gjort!??

Såg också den, alla dom nya är topp klass, men än så länge slår nog blodsdiamanter priset. Sjukt spännande och man har verkligen empati för karaktärerna. Och som sagts så kan man streama det. Filmerna släpps först på olika streaming ställen för att sedan vid senare tillfälle släppas på DVD/Blu-ray

Permalänk
Medlem

De senaste filmerna känns lite bättre ibland mot den senaste serien som släpptes.

Men fortfarande.. Jag gillar inte Jakob Eklund, tycker han är alldeles för endimensionell i sitt skådespelande.

Sedan kul att se hur biljakten går från att vara på Tyska vägar till att hamna i Årsta (stockholm) där det sprängs bilar

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oobum:

Sedan kul att se hur biljakten går från att vara på Tyska vägar till att hamna i Årsta (stockholm) där det sprängs bilar

Läste i lokaltidningen (bor 3-4 stenkast ifrån den vägen) om hur folk tyckte det var tråkigt att den skulle tas bort eftersom den hade kulturellt värde från alla filmer som spelats in där.
Veckan senare såg jag den där filmen och blev väldigt överraskad när jag plötsligt kände igen mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imaculent:

Läste i lokaltidningen (bor 3-4 stenkast ifrån den vägen) om hur folk tyckte det var tråkigt att den skulle tas bort eftersom den hade kulturellt värde från alla filmer som spelats in där.
Veckan senare såg jag den där filmen och blev väldigt överraskad när jag plötsligt kände igen mig.

Hej Granne!

Man blir lite lokalpatriotisk när man ser att något spelas in i ens kvarter.
Bor på Siljansvägen... om man går upp bredvid Pizzeria Karavan och 100 m till..

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oobum:

Hej Granne!

Man blir lite lokalpatriotisk när man ser att något spelas in i ens kvarter.
Bor på Siljansvägen... om man går upp bredvid Pizzeria Karavan och 100 m till..

Hej där!
Bor själv på Åmänningevägen, vid svängen där man kör över tvärbanan ungefär.

När jag såg den reagerade jag först på att det såg lite konstigt ut, inga räcken och lite övergivet. Sedan såg jag höghusen bakom.

Permalänk
Medlem

Ep. 17 "Slutet" var ju riktigt bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Ep. 17 "Slutet" var ju riktigt bra.

rip johan

Dold text
Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Avstängd

@noob: Det är inte så som du säger i spoilern. Det är tvärtom. Tyckte slutet var jättebra.