MSI 780 med Hynix/Samsung minne.

Permalänk
Medlem

MSI 780 med Hynix/Samsung minne.

Tjenare,

Har idag ett MSI 780 med Skyn3t bios och söker efter ännu ett till för att köra SLI.

Det jag söker är ett MSI 780 med Twin Frozr IV kylare, 80.80 Bios samt Hynix eller Samsung Minnen. Får gärna sitta vattenblock på.

Skriv gärna vad ni har och hur mycket ni vill ha för det som kommentar till annonsen och gärna med bild från GPU-z.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Jilixi:
Jag har ett EVGA med Hynix (6000mhz) minnen och 80.80 bios, sitter ett Vattenblock från Aquacomputer + Aktivt kyld backplate ifall det är intressant.

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

@Jilixi:
Jag har ett EVGA med Hynix (6000mhz) minnen och 80.80 bios, sitter ett Vattenblock från Aquacomputer + Aktivt kyld backplate ifall det är intressant.

Får se vad som hoppar upp här under några dagar annars återkommer jag till dig!

Permalänk
Medlem

Jag har två st MSI med EK Fullcover vattenblock/backplate, 80.80 skyn3t bios och Hynix minnen ifall det skulle vara intressant

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

Jag har två st MSI med EK Fullcover vattenblock/backplate, 80.80 skyn3t bios och Hynix minnen ifall det skulle vara intressant

Nu blev det väldigt intressant, vad vill du ha för hela kitet?

Edit: Såg att du hade en intressekoll annons uppe så la ett bud i den!

Minor edits