Step-down Voltomvandlare 220-110 volt

Permalänk

Step-down Voltomvandlare 220-110 volt

Jag har letat ÖVERALLT på internet nu! Och hittat ett flertal bra, problemet jag stöter på hela tiden är att dom som passar mina behov och ser ut att vara pålitliga kostar inte jätte mycket i sig självt, men kräver en frakt kostnad på cirka 3 gånger orginal priset.
Bästa jag hittar i sverige är en 300watt på kjell och company för 500kr, och det är ju onödigt dyrt för en ganska så dålig omvandlare?

http://www.220-electronics.com/750-watt-voltage-converter-ste...

detta är ett ställe som verkar ha rätt bra årodukter men återigen, frakten kostar onödigt mycket.
Någon som har erfarnhet av dessa maskiner? Jag behöver en som ska användas till amerikanska TV-spels konsoler, min fästmö är amerikan och kommer äntligen hit nu när hennes uppehållstillstånd är godkänt.
Nu behöver jag bara hjälp att hitta vad som fungerar, att köpa nya nätdelar till alla konsoler är aldeles för dyrt!

All hjälp uppskattas.

Permalänk
Testpilot

Har du kollat upp att det verkligen behövs till alla konsolerna? vissa klarar av även vår 230V så om det egentligen bara är en konsol som behöver ny nätdel kanske det är billigast.

Vet att både PS3 och PS4 klarar båda elsystemen medan Xbox 360 och Xbox One inte gör det, iallfall inte min 360 som är av den första modellen.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]