Sommartävla med Inet och Gigabyte

Permalänk
Medlem

I väntan på fibern

Tävlingsbild:

Utomtävlande:

" I väntan på fibern så ville jag och min PET710 ha en sista semester.
Vi gick ner till stranden och tog en skön stranddag.
Vi ville liva upp våra gamla BASIC sessioner innan vi kommer skiljas åt.
Jag saknar dig redan PET, vi kanske ses i nästa IT-ålder.
?syntax error "

Fotnot: Datorn fungerar, men tyvärr syns inte den monokroma skärmen i solljuset, syns svagt i mitten bilden.

Permalänk

"Även en hårt arbetande datormus, förtjänar också ett par timmar utomhus"

Permalänk
Medlem

Northbanes bidrag till tävlingen

Permalänk

traveler61: Altan-meck

Fint väder = Bäst att sköta meckandet på altanen

(bild visades inte)
Permalänk

Ligger vid polen i det vackra vädret med mina razer kraken, mitt 3ds och mina doritos! B) lycka till allihopa och trevlig sommar! p.s. jag vet att det är sista dagen men jag såg inte tävlings enkäten förräns igår!

http://imgur.com/mfrOYNY

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför hon blev så besviken, det var ju hon som ville ha picknick... Jag tyckte i alla fall att det var kul!

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Corsair K70, Logitech Pro X Superlight, Asus MG279Q

Permalänk

Rainy day? Bored? Dont't worry, Apple will keep you busy for a few hours.
Replacing the HDD fan only took a few hours O.o

Permalänk
Medlem

Glömde bort att jag tog bort min bild så jag skickar in den igen.

Såhär såg en månad vid midsommar ut för mig då tjejen åkte tillbaka till hemstaden.
Kanske inte en så "somrig" bild men vafan, ni får lita på mig helt enkelt

Visa signatur

NZXT H1 | B550-I | Ryzen 7 3700x | TUF 3080 | DDR4 3200MHz | 970 EVO+ 1TB | 860 EVO 2TB | X2HR

Permalänk

Romantisk middagsdejt med heta älsklingen, hela 67grader het om man kör The Witcher 3 med maxade inställningar.

http://imgur.com/tSyV7UJ

Saker jag har gjort i sommar:
Snorklat, i Subnautica...
Tagit kvällsdopp, i ark survival...
Byggt en trädkoja, i The Forest...
Grillat med kompisar, i Rust...
Tagit selfies med polarna, i Gta V...
Vart på fester med flickvännen, i The Witcher 3...

Permalänk

När man kommer hem till Värmland under sommarledigheten och får tillgång till farsans bil, kan man hitta på dumheter med polarna.
Flygsimulator med förhöjd verklighet och VR-headset!

Permalänk
Medlem

Kids these days, alltså!!!

Permalänk
Medlem

I väntan på att komma hem till den stationära!

Visa signatur

CPU: 3770k @ 4.2GHz GPU: MSI 7870 Twin Frozr Crossfire Moderkort: MSI Z77a GD65 PSU: Corsair AX 760W RAM: Corsair Vengance LP 8GB 1600Mhz CL7 CPU Kylare: Noctua NH-U12P Se2 Systemdisk: Samsung 830 128GB Lagringsdisk: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm, 2x 1TB Samsung Spinpoint F3 Ljudkort: Creative Sound Blaster Z Chassi: Corsair 600T Tangentbord: Ducky Shine Brown Skärm: Asus VG248QE

Permalänk
Medlem

Ensam nördighet

I brist på speldator får man vara analogt nördig istället (Notera dungeons and dragons som skymtar, no friends), och då får man förlita sig på de vänner man har!

Permalänk
Medlem

Då drar vi till med en bild några timmar innan tävlingen avslutas.

Kan väl döpa den till : När morsan gnäller att man ska ta vara på sommaren och att man ska passa på och få lite färg.

vad som inte syns är att det är Sommar med Ernst som jag glor på samtidigt som man solar sig i det extremt starka ljuset från skärmen
med lite chips, jordnötsbågar och cola.

Morsan hade inte så mycket mer att säga efter det!

Här är en bild där kameran bara fokuserade på skärmen så får ni se lite av Ernst introt, men det är bilden ovan som är mitt bidrag.

Blir det mer sommar än Sommar med Ernst??

-----

Kikat på massa roliga bidrag så ska bli spännande att se vilka som vinner.
Lycka till allesammans!

// Forzkan

Permalänk
Medlem

Min bild

Här är min tävlingsbild när jag står och fiskar(och kollar på telefonen).
Lillbrorsan håller lappen.

http://imgur.com/PZR9zgF

Permalänk
Permalänk

http://i.imgur.com/FH5ttp1h.jpg

Min skit-dator klarar knappt the Forest så jag och mina polare stack ut och lajvade denna sköna sommarkväll. Hoppas på att vinna gtx980 så jag kan maxa the Forest sedan

P.S. Hoppas fanimej att jag vinner någonting i alla fall, krashade fan ett plan för er skull Kappa

Permalänk
Medlem

Nice Jag tänkte hyra ett dieselgenerator, sätta mig på Lomma Beach och ta en härlig bild där jag bad flera badgäster stå och se arga ut på grund av ljudnivån. Men jag insåg att det var väldigt mycket jobb för en liten chans att vinna något fint Kul att se att andra liknande bidrag dock

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC