[S] Sandstone OneplusOne [DEFEKT (RESERVDELAR?)]

Permalänk

[S] Sandstone OneplusOne [DEFEKT (RESERVDELAR?)]

Hallå hallå, säljer nu min Oneplus One Sandstone Black.
Den är som sagt defekt, den är sönder i pinarna som kopplar simkortet till telefonen.
Som titels säger, så kan resten av delarna användas som reservdelar, då allt är varsamt använt och pedant omhändertagen.
Den fungerar fortfarande så om ni bara vill ha en billig 5.5" telefon till o surfa på wi-fi så är det en perfekt telefon för det. Eller som en mini-pad
Slickepott 5.0.2 installerat med CM12.

Då jag inte vet vad jag ska sätta för pris så får ni buda fritt.
Finns i Göteborg, laddare får ni med er.

Edit: Köparen står såklart för frakt lel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Administrativ avgift

Hur är pinnarna sönder ? Av ? Böjda ? Sitter rätt men ser ej simkortet ?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk

Dom är av, vet inte vad som hände, tog ut simkortshållaren för jag skulle byta simkort så ser jag hur guld pinnarna åker ut, o sen dess har inte simkort fungerat på den :/

Så resten av telefonen fungerar helt perfekt

La till text
Permalänk
Medlem

Böjar med 500:- då, har ingen aningen om det är ett högt eller lågt bud Men känns rimligt

Permalänk
Skrivet av Vixen666:

Böjar med 500:- då, har ingen aningen om det är ett högt eller lågt bud Men känns rimligt

Haha, oki noterat

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Bojjeshon:

Dom är av, vet inte vad som hände, tog ut simkortshållaren för jag skulle byta simkort så ser jag hur guld pinnarna åker ut, o sen dess har inte simkort fungerat på den :/

Så resten av telefonen fungerar helt perfekt

Problemet då är att man måste verkligen vara en mästarlöddare för att fixa

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Skrivet av andra94:

Problemet då är att man måste verkligen vara en mästarlöddare för att fixa

Ja, precis, och det är jag tyvärr inte
Men skalet, kameran, skärmen etc går frft att använda
Eller så är man en mästarlöddare

Permalänk
Medlem

Budar 600 KR

Visa signatur

|MSI Mpower z77| i5 3570k @ 4,2 Ghz | Hyper 212 evo | 8 GB Corsair Vengeance LP | Sapphire Radeon HD 7870 Ghz OC edition och Asus Radeon HD 7870 Ghz 2 GB | Corsair Neutron 120 GB SSD | Seagate barracuda 1 tb | Silverpower 650 W modular | CM Storm Scout 2

Permalänk
Skrivet av AndreasPC:

Budar 600 KR

Noterat

Permalänk

Inget du kunde ta på garantin?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av creepyshadow:

Inget du kunde ta på garantin?

Skickades från m.sweclockers.com

Tror inte dom tar det på garanti, dessutom orkar jag inte vänta 2 veckor på ny telefon

Permalänk
Medlem

Jag lägger bud på 600+ upphämntning. Dock är jag inte i Göteborg förens den 10de, så därför lägger jag mig som andreasPC

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Skulle passa bra till mitt VR headset.

650kr + frakt
Har vi nån sluttid att anpassa oss efter?

Permalänk

Stänger på söndag runt 1500-1800 beror på när bag vaknar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hade gärna tagit Sim korts pinnen, den man tar bort simkortet med och siliconet runt. Betalar frakten

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |