Live: EA Games direktsänder från Gamescom

Permalänk
Melding Plague

Live: EA Games direktsänder från Gamescom

Den som ser fram emot Star Wars: Battlefront och Mirrors Edge: Catalyst kan ratta till EA Games direktsända presskonferens från spelmässan Gamescom.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Finns det en stream på youtube? Jobbet blockar allt annat.

Permalänk
Medlem

Förstår inte hur DICE/EA tänker med dogfighting mode? Låter suveränt på pappret sedan läser man att det inte fungerar i rymden utan bara på planeter wtf? Finns hur många klassiska rymdstrider som helst i Star Wars. Dessutom hade det varit skön ersättare till klassiska Tie Fighter och X-Wing-spelen. Aja, bara hoppas det kommer som DLC eller i en uppföljare.

Permalänk
Medlem

Den enda nyheten jag är intresserad av från gamescom är intryck från pressen gällande ny mount and blade 2 bannerlord!

Permalänk
Medlem
Skrivet av headphone.ninja:

Finns det en stream på youtube? Jobbet blockar allt annat.

https://www.youtube.com/watch?v=hKBHA2_j5H8

Permalänk
Medlem

Tack!

Permalänk
Medlem

Någon som vet när Battlefront börjar sändas? Eller har jag missat det? :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzer:

Någon som vet när Battlefront börjar sändas? Eller har jag missat det? :/

Inte vart än, gissningsvis så sparar de det till sist.

Själv hoppas jag på lite mer Andromeda nyheter.

Visa signatur

They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett
_____________________________

Permalänk
Medlem

Så 10vs10 med 10 extra botar på varje sida? Ge oss 20vs20 istället.

Permalänk
Medlem

Nu var det slut

Permalänk
Medlem

Skönt att Dubstep blivit ersatt med skönsång (FIFA-prsentationen)
https://youtu.be/S-cbOl96RFM

Visa signatur

i7 6700K, GTX 970, ASUS Z170-A, 16GB RAM, Samsung 840 EVO 250GB,

Permalänk
Medlem

Inget mer om Andromeda. Darn

Visa signatur

They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett
_____________________________

Permalänk
Medlem

Såg inget bra alls imo

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Lite torftigt dog fight läge i Battlefront. Men jag ställer mig nog till den grupp som drömmer om en modern verison av X-Wing eller Tie Fighter Det är klassiker det! Battlefront kommer ändå införskaffas, DICE verkar ha gjort ett bra jobb. Bara nu lanseringen går väl.

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Jag ser fram emot battlefront. Verkar väldigt roligt. Hoppas bara de får till lanseringen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oskar.:

Så 10vs10 med 10 extra botar på varje sida? Ge oss 20vs20 istället.

Spelade du inte Battlefront spelen? Bottar har alltid varit med

Permalänk
Medlem

Det här liveevenemanget är slut.
Tack för att du tittade!

Permalänk
Medlem

Precis som i alphatestet av Battlefront så hade skeppen riktigt lågupplösta texturer och dålig kantutjämning, får väl hoppas att dom fixar det tills release iaf

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Precis som i alphatestet av Battlefront så hade skeppen riktigt lågupplösta texturer och dålig kantutjämning, får väl hoppas att dom fixar det tills release iaf

Jag antog att det var för att det är filmat med en konsol? Men såg Pc gameplayet ut så också?
För som du sa, nu såg det inte alls bra ut och det är inte likt dice.
Men fan va såld man blir på att bara få leka Han solo igen, man är ju 10 år gammal igen! Lite rädd att det säljer spelet mer än vad det borde hos mig..

Permalänk
Medlem

Ruggigt hypead nu för nya need for speed!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firsov:

Jag antog att det var för att det är filmat med en konsol? Men såg Pc gameplayet ut så också?
För som du sa, nu såg det inte alls bra ut och det är inte likt dice.
Men fan va såld man blir på att bara få leka Han solo igen, man är ju 10 år gammal igen! Lite rädd att det säljer spelet mer än vad det borde hos mig..

Det är likadant på PC vad jag sett. Men det fixar dom nog, känns ju löjligt om dom skulle släppa spelet i det skicket när den spelmotorn är känd för att ha rätt schysst grafik

Är också löjligt taggad, farligt det här

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

@KKay: Mjo, bara att kolla på Need for Speed som kör samma motor. Det är ju bajsa-på-mig-snyggt

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Inaktiv

Mirror's Edge ser jag fram emot.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FabriciusRex:

Den enda nyheten jag är intresserad av från gamescom är intryck från pressen gällande ny mount and blade 2 bannerlord!

Hoppas bara att det spelet kommer att släppas någon gång.
Det känns som mount and blade 2 bannerlord utvecklas i snigel fart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

@KKay: Mjo, bara att kolla på Need for Speed som kör samma motor. Det är ju bajsa-på-mig-snyggt

Hur lägger sig "bajsa-på-mig-snyggt" på en skala 1 - 10?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jackbob:

Hur lägger sig "bajsa-på-mig-snyggt" på en skala 1 - 10?

Skickades från m.sweclockers.com

9 skulle jag säga

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

@Tyver: Finns video ute nu med gameplay. Ser lovande ut! Jag avstår gärna ytterligare tre års väntan.

Permalänk
Medlem

ea sports "it's not in the game" ...