Permalänk
Medlem

EKWB All-in-One kylare

Såg att EK släpper två AIO kylare, EK Predator:
http://site.ekwb.com/news/623/19/EK-Predator-is-setting-a-new...

Ser rätt intressant ut. Perfekt timing då jag planerar att skaffa nytt strax. Antar att kvalitén blir bättre än många andra kylare.
Någon som har erfarenhet av deras "DDC" pump? Är det samma som dom säljer sepparat tro?

Visa signatur

FD Torrent | Z690 Formula | i7 12700K | 32GB DDR5 | GTX 3080 Ti | STRIX 850W | PG279Q

Permalänk

DDC-pumpen är en rebrandad Laing DDC, precis som alla andra DDC-pumpar på marknaden.

Visa signatur

I7 8700k 5GHz | 16GB DDR4 @ 3.2GHz | ASUS Strix 1070Ti | ASUS Maximus X Hero | EVGA G2 750W | NH-D15

Permalänk
Medlem

Kapar tråden lite.

Jag hade tänkt beställa Corsair H110i GTX nu under veckan, men efter denna nyhet från EK funderar jag på att vänta på deras Predetator-serie.

Är det värt väntan tror ni? Jag kommer behöva vänta två månader samt lägga nästan 1000kr mer än på Corsairs lösning.

Kan man få en helt komplett setup för 2-3k med vattenkylning eller är det mycket dyrare? Om inte kan jag likväl bygga en egen setup.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@CROE: Jag hade hellre köpt denna paketet från Alphacool, 2099:- för ett 360-kit, finns i 240-kit med för 1900:-

Sett samma 360-kitt för 1500:- hos coolingstuff.se, men där ligger webbshoppen nere för tillfället.