Permalänk

Hej kwame

Såfremt du har checket at kablerne ikke sidder løst, vil jeg klart mene at den skal udskiftes. For at kunne hjælpe med dette, har jeg dog brug for at du sender mig Dell ordrenummer i en privat besked.

Har du købt skærmen fra en forhandler, kan du muligvis finde Dell ordrenummer på den originale emballage, under "Workorder". Hvis denne ikke længere haves, skulle din forhandler kunne oplyse dig Dell ordrenummer.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell Social Media Outreach Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hur bär man sig åt för att beställa en Dell PowerEdge T110II utan någon hårddisk?
Även med "inget OS" alternativet valt så går det inte att lägga till vald konfiguration i kundvagnen om man inte har minst 1 disk vald.

Permalänk
Skrivet av dozix:

Hur bär man sig åt för att beställa en Dell PowerEdge T110II utan någon hårddisk?
Även med "inget OS" alternativet valt så går det inte att lägga till vald konfiguration i kundvagnen om man inte har minst 1 disk vald.

Hej dozix

Vi sælger desværre slet ikke denne uden harddisk, og det er derfor det ikke går at lægge den i kundvagnen.

Beklager.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
EMEA Social Media Outreach Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag är en gammal DELL kund som funderar på att köpa DELL igen och den här gången kanske blir det ett riktigt alienware monster, men jag undrar om det finns några rabatterbjudanden för oss stamkunder? Skulle ju vara trevligt att känna att man får något extra för att man fortsätter att köpa DELL och inget annat.

Tack!

Permalänk
Medlem

Hej.

Jag vet inte om detta är rätt kanal för detta, men har DELL några planer på att släppa en mikroserverplattform på Intels Avotonplattform?

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}

Permalänk
Skrivet av DaXia:

Hej!

Jag är en gammal DELL kund som funderar på att köpa DELL igen och den här gången kanske blir det ett riktigt alienware monster, men jag undrar om det finns några rabatterbjudanden för oss stamkunder? Skulle ju vara trevligt att känna att man får något extra för att man fortsätter att köpa DELL och inget annat.

Tack!

Hej DaXia

Dejligt at høre at du er en så loyal Dell kunde.

Da vi desværre ikke længere har en salgs-afdeling i Norden, kan vi på nuværende tidspunkt kun tilbyde de rabatter & kampagnepriser, som du kan finde på vores webshop. Eneste rabat vi har udover aktuelle kampagner er at vi tilbyder 10% rabat til alle studerende i Sverige.

Beklager.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Skrivet av Wixner:

Hej.

Jag vet inte om detta är rätt kanal för detta, men har DELL några planer på att släppa en mikroserverplattform på Intels Avotonplattform?

Hej Wixner

Vi kan beklageligvis ikke kommentere på eventuelle fremtidige produkter. Dog vil jeg naturligvis videregive dit ønske til den ansvarlige afdeling, så vi kan have det med i fremtidige overvejelser.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Tänkte inhandla en p2715q och har läst att en ny revision (a03) har kommit ut där man har rättat till fel som har funnits på revision a01. Har handlarna den nya eller den gamla revisionen? Har ni återkallat a01 från handlarna och ersatt med a03? Vad ska man göra om man får en gammal revision? Man vill ju inte ha en buggig skärm som man har betalat 6-7 tusen för...

stavfel
Visa signatur

Asus Z370-A ~ Intel Core i9 9900K ~ 64GB Corsair Vengeance 3200MHz ~ Asus RTX3080 OC ~ Samsung 970 EVO Plus 1TB ~ NZXT H440W New Edition Silent Ultra ~ Corsair RM750x ~ Noctua NH-D15

Permalänk
Skrivet av buzz:

Tänkte inhandla en p2715q och har läst att en ny revision (a03) har kommit ut där man har rättat till fel som har funnits på revision a01. Har handlarna den nya eller den gamla revisionen? Har ni återkallat a01 från handlarna och ersatt med a03? Vad ska man göra om man får en gammal revision? Man vill ju inte ha en buggig skärm som man har betalat 6-7 tusen för...

Hej buzz

Vi har beklageligvis ikke en oversigt over hvilke partnere der har hvilke revisioner på lager, men ved vi ikke har haft tilbagekaldt de tidligere revisioner, da ikke alle har oplevet problemer. Vi forbedrer & udvikler hele tiden vores produkter, og der vil derfor altid komme nyere revisioner af specielt skærme løbende, hvilket ikke udelukkende skyldes problemer med den oprindelige revision.

Såfremt du køber en skærm, og oplever problemer med den, er du altid meget velkommen til at kontakte mig her på siden, og jeg vil med glæde se på sagen for dig.

Ha en fin dag.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

@dellcare

Hej Dell!

Ska börja studera nu i September och är intresserad av er studentrabatt på 10% ( tänkte köpa en dell xps 13). Däremot kommer ju inte mecenatkortet i brevlådan förrän i princip vid skolstart, och då missar jag ju att få datorn till skolstart. Finns det möjlighet att få denna rabatten genom att ta en printscreen på sitt antagningsbevis till universitetet? Räcker det?

Tack

Edit: Samt har studentrabatten ändrats från 15% till 10% under året?

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Tesked:

@dellcare

Hej Dell!

Ska börja studera nu i September och är intresserad av er studentrabatt på 10% ( tänkte köpa en dell xps 13). Däremot kommer ju inte mecenatkortet i brevlådan förrän i princip vid skolstart, och då missar jag ju att få datorn till skolstart. Finns det möjlighet att få denna rabatten genom att ta en printscreen på sitt antagningsbevis till universitetet? Räcker det?

Tack

Edit: Samt har studentrabatten ändrats från 15% till 10% under året?

Hej Tesked

Vi har fuld forståelse for at de nye studerende ikke har studiekort før skolestart, og godtager naturligvis derfor også antagningsbeviset som bevis på studie-status. Du sender det blot til mig i en privat besked, så sørger jeg for at du får en rabatkode.

Det er ved at være et godt stykke tid siden vi ændrede studie rabatten til 10%, men kan desværre ikke huske præcis hvornår.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DellCare:

Hej Tesked

Vi har fuld forståelse for at de nye studerende ikke har studiekort før skolestart, og godtager naturligvis derfor også antagningsbeviset som bevis på studie-status. Du sender det blot til mig i en privat besked, så sørger jeg for at du får en rabatkode.

Det er ved at være et godt stykke tid siden vi ændrede studie rabatten til 10%, men kan desværre ikke huske præcis hvornår.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Tack för ditt svar!

Har du skickat ett privat meddelande till dig

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

@dellcare

En fråga till. När man går igenom stegen för att beställa en xps 13 så finns valet att lägga till "Dells tunna nätadapter" för 490kr. Men hur nätadaptern ut som följer med normalt? Samt vad väger den/är måtten på den?

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Tesked:

@dellcare

En fråga till. När man går igenom stegen för att beställa en xps 13 så finns valet att lägga till "Dells tunna nätadapter" för 490kr. Men hur nätadaptern ut som följer med normalt? Samt vad väger den/är måtten på den?

Hej Tesked

Jeg har undersøgt al det materiale jeg har, og kan kun finde en type af adapter til XPS 13, så jeg tænker at det blot er hvis man ønsker at have en ekstra adapter, f.eks. til at have med sig, hvis man ikke har lyst til at skulle samle kabler samme hver gang man skal have computeren med på tur. Kan ikke 100% garantere dette, men kan kun finde den ene type, så jeg er 99,9% sikker på at det er sådan det hænger sammen.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Tjenare!
Jag är lite intresserad av en Dell XPS 13", men jag har lite problem med er hemsida. Enligt mecenat erbjuder ni studentrabatt, men jag kan inte se någonting om det hos er.

Jag är lite intresserad av det köp som denna användare snackade om här: Länk

Ha det bra!

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7800X3D | Gigabyte Windforce RTX 4080 | Kingston Fury Beast DDR5 32GB @ 6000MHz | MSI MAG B650 | Arctic Liquid Freezer II 360 | Kingston KC3000 1TB + WD SN850X 4TB | Arctic Liquid Freezer II 360 | Phantek G360A | Corsair RM1000e

Laptop: Lenovo X1 Carbon G9

Permalänk
Skrivet av lumberjack:

Tjenare!
Jag är lite intresserad av en Dell XPS 13", men jag har lite problem med er hemsida. Enligt mecenat erbjuder ni studentrabatt, men jag kan inte se någonting om det hos er.

Jag är lite intresserad av det köp som denna användare snackade om här: Länk

Ha det bra!

Hej lumberjack

Vi har desværre ikke længere samarbejde med Mecenat, men tilbyder naturligvis stadig 10% rabat til alle studerende i Sverige. Alt du skal gøre for at kunne tage del i rabatten er at sende mig en privat besked med et billede af dit studiekort eller lignende, så sender jeg dig en rabatkode.

Beklageligvis må jeg samtidig informere om at alle modeller med FHD skærm er helt udsolgte i øjeblikket, men skulle komme tilbage snart, så anbefaler dig at holde øje med siden.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

Hej Dellcare,

Jag har nu haft min p2715q rev a02 i en månad. Idag var jag tvungen att dra ut nätsladden till monitorn för att den inte vaknade upp efter att ha varit avstängd under natten och datorn varit i sleepmode. Jag hade även problemet efter att ha haft monitorn i två dagar. Nu funderar jag på att få den utbytt på garantin mot en som fungerar(a03?) men jag har förstått att man får en gammal refurbished skärm i utbyte. Jag tycker inte att det är acceptabelt att man ska få en begagnad skärm på garantin när man har köpt en ny skärm för 6500:- som inte fungerar som det ska. Är det verkligen så?

Visa signatur

Asus Z370-A ~ Intel Core i9 9900K ~ 64GB Corsair Vengeance 3200MHz ~ Asus RTX3080 OC ~ Samsung 970 EVO Plus 1TB ~ NZXT H440W New Edition Silent Ultra ~ Corsair RM750x ~ Noctua NH-D15

Permalänk
Skrivet av buzz:

Hej Dellcare,

Jag har nu haft min p2715q rev a02 i en månad. Idag var jag tvungen att dra ut nätsladden till monitorn för att den inte vaknade upp efter att ha varit avstängd under natten och datorn varit i sleepmode. Jag hade även problemet efter att ha haft monitorn i två dagar. Nu funderar jag på att få den utbytt på garantin mot en som fungerar(a03?) men jag har förstått att man får en gammal refurbished skärm i utbyte. Jag tycker inte att det är acceptabelt att man ska få en begagnad skärm på garantin när man har köpt en ny skärm för 6500:- som inte fungerar som det ska. Är det verkligen så?

Hej buzz

Jeg er ked af at høre at du har problemer med din skærm. Jeg vil lige høre vores tekniske support, om det er et problem de er bekendt med, og om de eventuelt har nogle løsningsforslag, udover udskiftning af skærmen.

Det er korrekt at du kan risikere at få en refurbished skærm, men denne kan og må aldrig være i dårligere stand end en ny. Fordelen ved refurbished er, at vi har haft en chance for at lave grundige test af hver enkelt skærm, så vi ved de virker som de skal, før de sendes ud til vores kunder.

Ved fabriksnye skærme tages der "kun" periodevis stikprøver, så vi har ikke altid fysisk kigget på hver enkelt skærm der sendes ud. En anden ting er, at refurbished skærme er fremme hos dig indenfor 1-2 dage, hvorimod en fabriksny skærm tager ca. 5-8 dage at levere. Du har dog til enhver tid ret til at bede om en ny fra fabrikken, så længe skærmen er købt som privat person.

Send mig gerne dit servicetag i en privat besked, så ser jeg med glæde nærmere på, hvad vi kan tilbyde dig.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

@DellCare Hur lång garanti har laddaren till Dell XPS 13?

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk
Skrivet av enoch85:

@DellCare Hur lång garanti har laddaren till Dell XPS 13?

Hej enoch85

Garanti/reklamation på laderen er præcis den samme som selve maskinens reklamationsret. Det vil sige, at du har 3 års garanti på alle ladere, da dette ikke betegnes som en forbrugsgenstand, som f.eks. batterier, som har en reduceret garanti.

Har du problemer med din lader, må du meget gerne sende mig lidt detaljer omkring problemet, samt servicetag, i en privat besked, så vil jeg med glæde se nærmere på sagen.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Inaktiv

@DellCare
Hej Karina.
Kan min fantastiskt fina Dell XPS 13 uppgraderas med den nya disken Samsung SSD PRO 950-series 512GB M.2 NVMe. Jag försöker läsa mig till detta på olika forum men det verkar vara oklart om bios mm stödjer NVMe diskar. Hoppas på ett positivt svar
Ha en bra helg.

Permalänk
Skrivet av anon76929:

@DellCare
Hej Karina.
Kan min fantastiskt fina Dell XPS 13 uppgraderas med den nya disken Samsung SSD PRO 950-series 512GB M.2 NVMe. Jag försöker läsa mig till detta på olika forum men det verkar vara oklart om bios mm stödjer NVMe diskar. Hoppas på ett positivt svar
Ha en bra helg.

Hej ubbe1

Jeg undersøger lige sagen, og vender tilbage til dig snarest muligt.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk

@anon76929

Jeg har nu fået svar fra vores produkt-afdeling, og vi har desværre ikke testet funktionaliteten for XPS 13 med NVMe diske.

Udfra den begrænsede info vi har fra Intel omkring de 5. generations Intel Core-i processorer vi brugte til denne model, ser det beklageligvis ud som om, at disse kun understøtter AHCI PCIe diske. Når det så er sagt, er det ikke noget vi selv har testet, og vi kan derfor ikke sige 100% at det ikke vil virke.

På de nye modeller der skulle komme i midten af November, skulle der være NVMe PCIe diske i mange af konfigurationerne.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

@DellCare
Är det möjligt att som privatperson få köpa en Dell PowerEdge R220 direkt från Dell?

Mvh Björn

Permalänk

Hej @Boombazz

Du kan naturligvis sagtens købe Dell PowerEdge R220 som privat person, selvom den kun er tilgængelig på vores foretagsside. Du skal blot skrive "Privat" i firmanavn.

Du finder den her: http://dell.to/1KXmp8f

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

@DellCare

Kommer man ha lite mer frihet med konfigurationen när det gäller era nya xps-datorer som släpps nu? Jag vill ha en FHD XPS 13 med 16 GB RAM och 256 GB SSD, på den amerikanska hemsidan verkar det som att 16 GB ram bara kan fås med en QHD+ skärm. Kommer man att kunna välja 16 GB ram med endast FHD-skärm? Och kommer ni släppa en developer edition av den nya XPS 13?

Permalänk

Hej @hubbe88

Vi kan beklageligvis ikke kommentere på specifikke konfigurationsmuligheder før den officielle lancering, men min erfaring er dog, at de mulige konfigurationer som oftest ligner dem du kan finde i USA.

Med hensyn til din fräga om Developer Edition, så har jeg endnu ikke fået info omkring dette, men vil med det samme undersøge sagen, og vende tilbage snarest muligt. Dog skal jeg gøre opmærksom på, at min kontakt hos XPS udvikler teamet er på semester i denne uge, og jeg vil derfor tidligst have svar til dig i begyndelsen af næste uge.

På forhånd tak for din tålmodighed.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Medlem

@DellCare

When can we expect the new XPS 15 series here in Sweden, currently sitting on a Macbook Pro that I desperately need to replace due to school compatibility reasons

Permalänk
Skrivet av Chrisism8:

@DellCare

When can we expect the new XPS 15 series here in Sweden, currently sitting on a Macbook Pro that I desperately need to replace due to school compatibility reasons

Hi @Chrisism8

The new XPS 13 & 15 are expected to be available in Sweden sometime next week, if all goes according to plan. We unfortunately do not have a specific date yet, but keep an eye on our website, as it is just around the corner

Have a nice day

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.

Permalänk
Skrivet av Chrisism8:

@DellCare

When can we expect the new XPS 15 series here in Sweden, currently sitting on a Macbook Pro that I desperately need to replace due to school compatibility reasons

Hi again

I have unfortunately just received info that the launch of XPS 15 in Sweden has been moved to mid november. The good news are that it will be available with Windows 10 pre-installed at this point.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.