Permalänk

Corsair H110i GTX fel?

Tjena, sitter och bygger ihop min nya burk men vet inte om det är design fel eller inte. Ena distansen saknar gänga på ena sidan. Nån som vet om det ska vara så eller om det är fel på det.

Permalänk

Bild finns här, det är den vänstra jag undrar om.

Permalänk
Medlem

Jag fick ingen skruv som såg ut som den vänstra i mitt paket

Permalänk
Medlem

Inte jag heller. Mina fyra såg ut som den högra.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Ser väldigt skumt ut... Fråga #Corsair här på forumet?

@Corsair Johan

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

Troligen miss i produktionen om det är den enda, kan inte minnas jag sett någon sådan själv.

Visa signatur

https://www.shutterslave.com
AMD Ryzen 5600X | Corsair H150i Pro | Corsair Vengence Pro RGB 3600MHz 32GB RAM | Gigabyte RTX 3070 Aorus Master 8GB | ASUS BW-12D1S-U | Samsung HW-T400/XE | Corsair Nightsword | MSI MAG X570 Tomahawk WiFi | Corsair K68 RGB | Nikon D800 | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | Windows 10 x64 |
Prova FELLO, använder Telia's nät.

Permalänk
Medlem

Ser ut som andra sagt som en produktionsmiss. Fick ingen sådan skruv i mitt paket iaf.
Kolla med Corsair här på forumet.

Permalänk

Tack alla för snabba svar! Har gjort en RMA och kommer skicka tillbaka det. Väldigt mysko miss måste jag säga.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Sagofiguren:

Tjena, sitter och bygger ihop min nya burk men vet inte om det är design fel eller inte. Ena distansen saknar gänga på ena sidan. Nån som vet om det ska vara så eller om det är fel på det.

Hejdär,

Du de var väldigt konstigt, aldrig sett detta faktiskt, men något har ju gått fel i produktionen, skapa en ticket på våran supportsida så skickar vi ut nya skruvar. Skickar med ett par fläktar som plåster på såren med, PMa mig din adress.

http://corsair.force.com/

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan