Permalänk
Medlem

Fel i Dying Light

Hej!

Jag är mitt i ett uppdrag i spelet Dying Light och uppdraget är "Pact with rais. Get your tasks from karim".
När jag ska gå in i en dörr in till en byggnad så kommer detta upp "Required content not yet installed. Installing 92%"
Jag har xbox one.

Vad är detta för någonting?

Permalänk
Medlem

Är det en download eller har du spelet på skiva? Låter som att antingen har det blivit fel vid nerladdning av antingen hela spelet eller en uppdatering..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Jag har spelet på en skiva. @Electrix:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Niklas92:

Jag har spelet på en skiva. @Electrix:

Låter som sagt som att något blivit fel vid nerladdning av en uppdatering eller DLC. Ominstallera spelet och se om det löser problemet?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Låter som sagt som att något blivit fel vid nerladdning av en uppdatering eller DLC. Ominstallera spelet och se om det löser problemet?

Jag försökte men det gick bara till 87% och sedan stod det "installationen har stoppats"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Niklas92:

Jag försökte men det gick bara till 87% och sedan stod det "installationen har stoppats"

Ladda ner det igen, verkar som det har missat något!

Edit: Glömde att det var en DVD/CD. ;\

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

Felkoden är (0x87e00064) Om man googlar felkoden så är jag inte ensam om detta problemet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Niklas92:

Felkoden är (0x87e00064) Om man googlar felkoden så är jag inte ensam om detta problemet.

Stämmer, verkar som det bara är att skicka in den.

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

Jag kontaktade supporten på Microsoft och efter allt så kom han fram till att det var fel på skivan. Jag åkte tillbaka till affären där jag köpte spelet och jag fick en ny skiva. Installationen lyckades! Det var alltså fel på min förra skiva.

Tack för allt!