Permalänk
Geeks Gaming

Star Trek: Renegades

Star Trek: Renegades är en internet crowdfundad film/serie som tar oss tillbaka till Star Trek universumet 10 år efter Voyagers återkomst.
Med kända namn från föregående serier så som Walter Koenig(Chekov), Tim Russ(Tuvok), Manu Intiraymi(Icheb) och en av mina favoritskådespelare Robert Picardo(Dr. Lewis Zimmerman/Doctor)

För mer info och även så man kan hjälpa dom fortsätta http://startrekrenegades.com/home/

Första filmen/Pilot finns sedan igår nu på nätet. Ska själv titta på den snart.

Tänk på att detta är en Indie serie/film och är som sagt crowdfundad och har inte Hollywood pengar.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Får ta och titta på den imorgon.
Har hört talas om den förut men hade helt försvunnit ur mitt minne.
Tack för påminnelsen @Jinxswe!

Permalänk
Geeks Gaming

@Wordian: Jo de försvann helt för mig med ett tag. Så googla jag lite på Star trek så kom jag in på deras sida så såg jag att dom la ut den igår

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Visst inte att denna fans förän jag såg den på nätet här om dagen, hade inga förhoppningar och blev inte överraskad heller. 1 av 5 photon torpeder får den av mig.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.