Få bort bilder i Youtube...

Permalänk
Avstängd

Få bort bilder i Youtube...

Jag söker med ljus och lykta efter en gamma tråd där någon frågade om hur man raderar Youtubes förslag på visningar från förstasidan, hur man gör det när man är inloggad vet jag, men hur raderar jag sådant jag inte vill se bilder på när jag öppnar huvudsidan för att logga in?
Frågan löd, Någon har använt datorn och tittat på kanaler jag inte vill se.
Jag har nu råkat ut för samma sak.

Jag har försökt öppna andra filmer, men skiten ligger fortfarande kvar som en stank över första sidan som förlag hur länge som helst i allafall. Nu har någon tittat på en sådan kanal igen när det äntligen försvann och nu är skitstanken tillbaka igen...

Jag vill verkligen få bort det så att jag slipper få bilderna slängda rakt i ansiktet var gång jag vill logga in på mitt konto, men jag vet inte hur jag gör.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Skrivet av Mizzarrogh:

Jag söker med ljus och lykta efter en gamma tråd där någon frågade om hur man raderar Youtubes förslag på visningar från förstasidan, hur man gör det när man är inloggad vet jag, men hur raderar jag sådant jag inte vill se bilder på när jag öppnar huvudsidan för att logga in?
Frågan löd, Någon har använt datorn och tittat på kanaler jag inte vill se.
Jag har nu råkat ut för samma sak.

Jag har försökt öppna andra filmer, men skiten ligger fortfarande kvar som en stank över första sidan som förlag hur länge som helst i allafall. Nu har någon tittat på en sådan kanal igen när det äntligen försvann och nu är skitstanken tillbaka igen...

Jag vill verkligen få bort det så att jag slipper få bilderna slängda rakt i ansiktet var gång jag vill logga in på mitt konto, men jag vet inte hur jag gör.

Du kan ju bocka för begränsat läge, då döljs videoklipp som andra har flaggat för.

Kan ju även rensa visningashistorik

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@Jansson200:

Ok, skall testa det, jag vet inte om det jag vill ha bort är flaggat dock, men det borde vara det...
När jag loggat in kan jag rensa själv bland det som dyker upp.

Skummt den gamla tråden är så svår att hitta när jag söker efter den.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number