Permalänk

Söker CS GO spelare!

Jag vet inte om detta är i rätt del utav forum så admin får gärana flytta ifall jag gjort fel.

Vi i laget Potatoes of Sweden söker 3 fasta spelare och 2 inhoppare!

Vi söker en IGL/In game leader, en entry fragger och en supporter.

Vi söker även en Coach och Manager.

KRAV:
Coach: Söker du som Coach så måste du ha spelat CS förr och ha ett bra gamesense. Du måste kunna bidra till taktiker på olika kartor/maps.
Manager: Du ska kunna hålla koll på turneringar och event. Du ska kunna kontakta ALLA spelare när någonting händer eller ändras. Du ska ha kunskap om hur man går med i turneringar med lag på olika hemsidor som t.ex ESEA,ESL eller FaceIT

IGL: Du MÅSTE ha ett bra gamesense för hur fienden går och placerar sig. Du ska kunna alla kartor/maps utantill. Du måste vara snabbtänkt för att kunna placera laget i spelet!

Entry Fragger: Du måste ha ett bra crosshair placement och ha snabba reaktioner samt bra aim
.
Supporter: Du måste kunna hjälpa dina teammates genom att flasha osv. Du måste kunna känna av när det är rätt timing att rusha. Du får såklart ta ställning som entry fraggern om entry fraggern är död eller låg i spelet!

Detta är vad vi söker just nu. Vi vill inte ha ansökan om andra roller.

Du måste yngst vara 13 år och äldst 16 år. Du måste bo i Helsingborg.

Intresserad?? lägg till mig på steam så snackar vi: https://steamcommunity.com/profiles/76561198229132180

Vi vill ha en schysst stämning i laget så om du vet med dig att du lätt blir sur i matcher ansök helst inte!! Vi spelar EJ EFTER RANKER du kan vara i silver 4 och as grym vi spelar endast efter talang som på typ FaceIT.

MvH: Jonte (FadeMaster) 13 år och Noa (Info) 13 år.