Shyssta spotifylistor för gaming som csgo, lol och för fester?

Permalänk
Avstängd

Shyssta spotifylistor för gaming som csgo, lol och för fester?

Hej jag söker spellistor som passar bra när man spelar typ om man övar headshots på cs eller om man har fest hemma. Går bra med både gamla klassiker och nya goa låtar.

Sen undrar jag var man kan lyssna på den senaste musik som är bra. Spotify kanske har den funktionen någonstans?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Avstängd

@Eptk: Tack. Lyssnat igenom lite inte riktigt min smak tyvärr.

Permalänk
Medlem

Nu vet inte jag hur ni festar men Korpiklanis Vodka på repeat brukar funka. Till cs-grind kör jag You should drink cucumber flavored beer, endast.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

För att hålla koll på de senaste släppen använder jag Swarm.fm och Soundcloud (där jag följer skivbolag eller artister/producenter. Vad är det för typ av musik du är ute efter?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Avstängd
Skrivet av alex5555:

För att hålla koll på de senaste släppen använder jag Swarm.fm och Soundcloud (där jag följer skivbolag eller artister/producenter. Vad är det för typ av musik du är ute efter?

Hiphop. Techno. Dupstep. Hardstyle. Party.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farbror Krut:

Hiphop. Techno. Dupstep. Hardstyle. Party.

Jag har några listor med Progressive House, Electro-house/Big Room och Deep/Future House. Inget med Hiphop, Techno, Dupstep eller Hardstyle tyvärr. Kan länka om du är intresserad.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Jag frågade största LoL-spelaren i huset och han lyssnar helst på Monstercat (gör sökning på Spotify). Ger minst 2 kills extra säkert.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Skrivet av Farbror Krut:

Kolla min Spotify profil, finns tre publika listor där.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Avstängd
Skrivet av alex5555:

Kolla min Spotify profil, finns tre publika listor där.

I will tack så mycket.

Permalänk
Medlem

vet inte vad du gillar, men har en lista med festmusik och lite blandat:

https://open.spotify.com/user/erikramberg/playlist/5mLtEREB4g...

Permalänk
Medlem

@Farbror Krut:

https://player.spotify.com/user/roddan1998/playlist/7z3wGYdNd...

Denna lista var min 'gaminglista' förut, notera att den är över 1 år gammal haha..