Ditt bästa tips på HeadSet! Budget 1.5k

Permalänk

Ditt bästa tips på HeadSet! Budget 1.5k

Som rubriken, nå tips på det perfekta headsetet? Skulle vara skönt om det var trådlöst, men prio 1 är skön och bra ljud.
Kommer bli ett gamingheadset, men headsetet ni tipsar behöver inte vara i kategorin i ''gaming'' för att jag ska nappa.

Budgeten ligger på runt 1500kr

Tack! <3

Permalänk

tyvärr finns det nog inget bra headsett i den klassen, speciellt inte trådlöst.

hade ett G930(ligger på runt 1.700kr) och ljudet var horribelt vilket i stort sätt alla trådlösa headset har.

Kan nog inte ge dig några goda råd förutom möjligen ett ATH-m50x(m40x funkar med) tillsammans med en fluga. M50 låter hyffsat ok för pengarna.

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk

Måste tillägga att Mic är också viktigt.
Har ett Logitech G35, men den ger ifrån sig konstigt ljud när vissa ljudeffecter från spel spelas.
Så om nu igår att mitt köp ska vara en uppgradering från G35

Permalänk

Ok, skippa trådlösa delen isåfall
Okej, tack för tipsen

Skrivet av SwedenVirre:

tyvärr finns det nog inget bra headsett i den klassen, speciellt inte trådlöst.

hade ett G930(ligger på runt 1.700kr) och ljudet var horribelt vilket i stort sätt alla trådlösa headset har.

Kan nog inte ge dig några goda råd förutom möjligen ett ATH-m50x(m40x funkar med) tillsammans med en fluga. M50 låter hyffsat ok för pengarna.

Permalänk
Skrivet av AndImLikeWTF:

Som rubriken, nå tips på det perfekta headsetet? Skulle vara skönt om det var trådlöst, men prio 1 är skön och bra ljud.
Kommer bli ett gamingheadset, men headsetet ni tipsar behöver inte vara i kategorin i ''gaming'' för att jag ska nappa.

Budgeten ligger på runt 1500kr

Tack! <3

Lite över budget, men kör detta själv och är riktigt nöjd.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1531447

http://www.emusic.se/product/23549/Beyerdynamic-Custom-One-Pr...

Mikrofonen fungerar förvånansvärt bra.

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se