Vart får man tag på pysselskogen?

Permalänk
Avstängd

Vart får man tag på pysselskogen?

Hej, har en ung bekant som gillar pysselskogen men han vill gärna titta på avsnitterna från 2008 som han älskade och det är inget av de avsnitterna som sänds på SVT play just nu. Jag har frågat svt men de säger att de har inga planet på att sända de avsnitterna igen och att de inte säljer kopior längre av program. De förslog att jag skulle kolla runt i nätet så jag gjorde det men jag kunde inte riktigt hitta det förutom en sida som heter Svensk Mediedatabas som har dem men man måste ha någon utbildning för att använda den och jag har en gymnasie utbildning. Frågan är bara om det är värt att registrera sig där? kan man bara beställa hem avsnitterna direkt eller hur funkar det?

Är det någon här som vet hur man får tag på pysselskogen? Jag skulle vara mycket tacksam för hjälp.

Permalänk
Avstängd

Bumpar tråden. någon som kan hjälpa?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX