Vad var ditt bästa drop idag? [Diablo III]

Permalänk
Medlem

Alltså jag har tidigare spelat D3 på ps3 men nu kört cirka två timmar på ps4. Ni pratar om paragon nivåer jag inte ens kunnat drömma om, räknas paragon på något annat sätt på PC eller är det fusk eller vad händer?

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Alltså jag har tidigare spelat D3 på ps3 men nu kört cirka två timmar på ps4. Ni pratar om paragon nivåer jag inte ens kunnat drömma om, räknas paragon på något annat sätt på PC eller är det fusk eller vad händer?

Paragon går sjukt fort upp till 500 eller så om man springer lite 40+ greater rifts.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Alltså jag har tidigare spelat D3 på ps3 men nu kört cirka två timmar på ps4. Ni pratar om paragon nivåer jag inte ens kunnat drömma om, räknas paragon på något annat sätt på PC eller är det fusk eller vad händer?

Folk spelar väl kanske mer än dig och och på högre svårighetsgrad?

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Folk spelar väl kanske mer än dig och och på högre svårighetsgrad?

När det kommer till min barb på ps3 så lär folk sakna liv för att spela mer och då närmade sig den typ paragon 100 om jag inte minns fel. Iofs finns det ju tydligen folk som har ett gäng 1000 efter någon månads spelande...

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem

@FlashTec: Kör i grupp och som/med FoTM så går det fort annars måste du köra "effektivt". Som singleplayer kan du säkert även på konsol räkna med att ta dig framåt sakta.

Permalänk
Medlem

Äntligen! Nu får man prova köra med waste/ik igen. Bara templar relic som fattas.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Driver du med mig? 23st gifts på en season? är du para 1577 eller?!

nop 721, men har inte spelat på 2 veckor kanske, blir så less av Diablo nötande

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

När det kommer till min barb på ps3 så lär folk sakna liv för att spela mer och då närmade sig den typ paragon 100 om jag inte minns fel. Iofs finns det ju tydligen folk som har ett gäng 1000 efter någon månads spelande...

Skrivet av aluser:

@FlashTec: Kör i grupp och som/med FoTM så går det fort annars måste du köra "effektivt". Som singleplayer kan du säkert även på konsol räkna med att ta dig framåt sakta.

Behöver inte ens köra i grupp, tog mig drygt 1 vecka att nå para 300 när jag huvudsakligen spelade solo, ibland med 1 kompis så vi körde 2man.
@FlashTec hur mycket kör du då? Kan ju säga att jag snittade säkerligen 12h+ per dag när Season 3 började och de som har nått paragon 1000 ligger på ungefär samma snitt fast i princip varje dag sen säsongen startade och inte bara under en kort period.
Paragon 100 når man några timmar efter man kommer till level 70 om man inte har en riktigt märklig build.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Behöver inte ens köra i grupp, tog mig drygt 1 vecka att nå para 300 när jag huvudsakligen spelade solo, ibland med 1 kompis så vi körde 2man.
@FlashTec hur mycket kör du då? Kan ju säga att jag snittade säkerligen 12h+ per dag när Season 3 började och de som har nått paragon 1000 ligger på ungefär samma snitt fast i princip varje dag sen säsongen startade och inte bara under en kort period.
Paragon 100 når man några timmar efter man kommer till level 70 om man inte har en riktigt märklig build.

Har inte spelat sen söndagen samma helg s3 kom, är paragon 461 xD Vi var 2 personer som spelade tillsammans.

Permalänk
Medlem

Fick denna goding av Kadala.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Ok, ja ni spelar säkert mer än mig men tyckte jag såg någon nämna typ paragon 1 miljon tidigare.

Min största bravad inom detta spel gjorde jag nog idag. Smiskade Diablos röv med en level 64 barbar på nivå maste. Räknas det som bra eller. Får tillägga att jag spelar enbart singelplayer.

Det medförde en Heart slaughter, tyvärr då jag spelar på ps4 så vet jag inte om det går att få till någon bra bild på dropen.

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Ok, ja ni spelar säkert mer än mig men tyckte jag såg någon nämna typ paragon 1 miljon tidigare.

Min största bravad inom detta spel gjorde jag nog idag. Smiskade Diablos röv med en level 64 barbar på nivå maste. Räknas det som bra eller. Får tillägga att jag spelar enbart singelplayer.

Det medförde en Heart slaughter, tyvärr då jag spelar på ps4 så vet jag inte om det går att få till någon bra bild på dropen.

Skulle vilja påstå att det räknas som normal levling om man kör kampanjen
Men det är bra att du kör högsta svårighetsgraden du har upplåst istället för att springa igenom på normal som många gör.

Har inte sett något om paragon 1 miljon och kan garantera att det är en omöjlighet om man inte hackat till sig det på en konsol, att nå dit legitimt lär ta ett antal livstider av 24/7 spelande.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Skulle vilja påstå att det räknas som normal levling om man kör kampanjen
Men det är bra att du kör högsta svårighetsgraden du har upplåst istället för att springa igenom på normal som många gör.

Har inte sett något om paragon 1 miljon och kan garantera att det är en omöjlighet om man inte hackat till sig det på en konsol, att nå dit legitimt lär ta ett antal livstider av 24/7 spelande.

Jo det verkar som jag fattat fel angående en miljon som jag såg på förra sidan, har dock gett mig tusan på att denna barb ska få byta level så fort som det är möjligt, dock så får man ju tydligen räkna med att dö några gånger på vägen

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Jo det verkar som jag fattat fel angående en miljon som jag såg på förra sidan, har dock gett mig tusan på att denna barb ska få byta level så fort som det är möjligt, dock så får man ju tydligen räkna med att dö några gånger på vägen

Det beror ju helt på hur du spelar, jag och många andra spelar enbart hardcore där du om du dör blir av med din karaktär och får börja om från början

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Det beror ju helt på hur du spelar, jag och många andra spelar enbart hardcore där du om du dör blir av med din karaktär och får börja om från början

Det är ju sant men hade jag spelat på hardcore hade jag nog inte dragit upp svårighetsgraden till Torment redan på level 65 vid akt 5 som det blev nu. Känns som det verkligen är på gränsen till vad som är möjligt för min barb just nu i alla fall, kan dock vara jag som satt några skills fel.

Fick ytterligare en drop på en Heart slaughter idag, hatar dock att dom är så sjukt långsamma. Kör mighty vapen i vardera hand och frenzy som det är nu.

I övrigt känns det som att det dropar väldigt dåligt med grejer, när jag harvade runt på ps3 tyckte jag det dropade planer och annat åt både höger och vänster. Hittills har jag fått typ två planer på ps4an

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk
Medlem

Fixade dina länkar

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

tack så mycket, vad gjorde jag för fel?

Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av skywa1ker:

tack så mycket, vad gjorde jag för fel?

Du länkade till själva sidan där bilden finns på, istället för bilden i sig.

Permalänk
Medlem

Får väl tacka cuben, rerolla gula bågar till dom här två

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

vilket jävla flyt ... hoppas jag har samma tur när seasons drar igång:)

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem

Har inte fått mina 1 handed till barb så inga bra items iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av B0BB3:

Har inte fått mina 1 handed till barb så inga bra items iaf

Är ju bara transmuta med kuben nu om du har vanliga crafting mats. Tog mig 10 transmutes för att få båda.

Permalänk
Medlem

Testade ovan och den rullade på 6 försök, klarar som bäst 46 rifts nu, mina restraint och focus vägrar rulla bra, och min amulett vill inte få coldskill med cc/cd och dex plus socket, så det är lite pill kvar.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Ifrån cuben på Season4, men är lite osäker på vad man ska rerolla

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Mitt bästa drop idag.
Det tråkiga är att detta är min tredje och använder redan effekten i kuben. Som grädde på moset är detta på Non-season. Min munk på season har inte fått ett jota I´m starting to think that blizzard dont want me to play season.
Kommer iaf spara denna. Har lite gifts liggande och enchanta för maxar dmg.
Oh well, the search for flow continues on season

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem

Nu börjar det likna nått!

Finns det nån sida där man kan sälja bra drops till ps4?

Min DH gör nu 2898 skada, pappers-dps, men ändå.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Maximus som var helt ok rollad HC season

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Igår kväll var en bra kväll!
Fick 1 medioker SMK som ska kubas, 1 kass Furnace som ska kubas, och en riktigt fin Scrimshaw: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DaveAzoicer-2539/hero/1904...

Och fick min första Ramaldni's Gift!
Nu ska man farma som faen, så jag kan slänga in sakerna i Kanai's Cube och sedan blir det slakt.
Verkar inte ha uppdaterats ännu, då mina skills inte stämmer.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör