Permalänk
Medlem

Google Drive priser

Hej!

Jag funderar på att skaffa 100 GB Google Drive och jag undrar helt enkelt om det är någon som vet vad det kostar i månaden. Det ska kosta 1.99 USD men valutan ändras hela tiden, vad blir då det i svenska kronor man måste betala?

Kommer det även till någon slags skatt på detta då jag lästa att det eventuellt kunde gör det på Googles hemsida?

Någon som har eller har haft Drive som vet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av A-T-E:

Hej!

Jag funderar på att skaffa 100 GB Google Drive och jag undrar helt enkelt om det är någon som vet vad det kostar i månaden. Det ska kosta 1.99 USD men valutan ändras hela tiden, vad blir då det i svenska kronor man måste betala?

Kommer det även till någon slags skatt på detta då jag lästa att det eventuellt kunde gör det på Googles hemsida?

Någon som har eller har haft Drive som vet?

2 dollar är under 20:an, vet inte hur dom momsar, men om dom gör det för EU.handlare så kommer summan ligga en bit under 25 kr i månaden.

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem

Betalade 20,88 nu i september för 100gig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av devhdc:

2 dollar är under 20:an, vet inte hur dom momsar, men om dom gör det för EU.handlare så kommer summan ligga en bit under 25 kr i månaden.

Tack för svaret!

Skrivet av Masen666:

Betalade 20,88 nu i september för 100gig.

Tack! Varierar det från månad till månad eller är det alltid samma?

Permalänk
Medlem
Skrivet av A-T-E:

Tack för svaret!

Tack! Varierar det från månad till månad eller är det alltid samma?

Jag har ett 50-tal konton som jag betalar för på Google apps, och det debiteras alltid i Euro, vilket innebär att det skiljer sig litegrann från gång till gång beroende på växelkursen, GD funkar likadant.

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av devhdc:

Jag har ett 50-tal konton som jag betalar för på Google apps, och det debiteras alltid i Euro, vilket innebär att det skiljer sig litegrann från gång till gång beroende på växelkursen, GD funkar likadant.

Okej, tack för svaren. Då vet jag