Permalänk
Medlem

Benq XL2411Z

Bra modell?
Går ju för 2700 idag och verkar vara väldigt vettig för dem pengarna.

Tips på andra liknande?

Söker 144/120hz

Sitter på ett sapphire 390 nitro och Asus MQ 279 eller vad skärmen hette som CDON har kampanj på för 4999kr men känner att inte behöver alla finesser som finns i skärmen och är ingen som verkligen älskar ips och hatar Tn utan är inte så kinkig.

Spelar spel som Diablo 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belarion:

Bra modell?
Går ju för 2700 idag och verkar vara väldigt vettig för dem pengarna.

Tips på andra liknande?

Söker 144/120hz

Sitter på ett sapphire 390 nitro och Asus MQ 279 eller vad skärmen hette som CDON har kampanj på för 4999kr men känner att inte behöver alla finesser som finns i skärmen och är ingen som verkligen älskar ips och hatar Tn utan är inte så kinkig.

Spelar spel som Diablo 3.

Den är helt perfekt enligt mig, har den själv det enda negativa är väl att färgerna inte är så bra när man får den men det går ju att ändra.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S GPU: MSI GeForce GTX 980 Gaming 4G MB: Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 CPU: Skylake 6600K @4.5GHz RAM: Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4 Black 2666MHz PSU: Cooler Master V750S 750W Storage: Samsung SSD EVO 850-series 250GB M.2

Permalänk
Medlem

Vad kör du för inställningar?
Intressant att veta om jag köper hem skärmen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belarion:

Vad kör du för inställningar?
Intressant att veta om jag köper hem skärmen!

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kör ljusstyrka +55%
Kontrast +52%
Gamma original
Digital vibrance +100%
Nyans original

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S GPU: MSI GeForce GTX 980 Gaming 4G MB: Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 CPU: Skylake 6600K @4.5GHz RAM: Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4 Black 2666MHz PSU: Cooler Master V750S 750W Storage: Samsung SSD EVO 850-series 250GB M.2

Permalänk
Medlem

Snyggt tack så mkt!

Skickades från m.sweclockers.com