[Köpråd] Alternativ till Z5C / "Mini"-telefon?

Permalänk
Medlem

[Köpråd] Alternativ till Z5C / "Mini"-telefon?

Hej!
Min LG G2 börjar ge sig allt eftersom, så ska börja kika på vilken telefon det blir härnäst. Har insett att G2an är lite för stor för min smak. Pillade på min gamla Nexus 4 och insåg hur otroligt bekväm den var i handen. Så är ute efter något på runt 4.7". Sen, tekniknörd som man är, har man fastnat för konceptet med en fingerprint scanner.

Rent spontant så uppfyller ju Z5 Compact dessa krav, plus att den är vattentät vilket är trevligt, men jag behöver inte all den prestandan egentligen. Så undrar väl egentligen om det finns ett svagare, gärna billigare (fattig student och allt detdär), alternativ till Z5C eller om jag helt enkelt får ta och spara ihop.

Visa signatur

Chassi: Lian Li O11 Dynamic Mini Moderkort: ASUS B450-I Strix CPU: Ryzen 5800X3D RAM: 2x16GB G.Skill Trident Z Neo C 3600MHz CL16 CPU-Kylare: Be Quiet! Dark Rock Slim GPU: PowerColor RX 7800 XT Hellhound PSU: EVGA GM650
Utrustning: Keychron K3v2 (Banana-switchar) | SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless | Razer DeathAdder V3 Pro | Odin Infinity XL Stealth Edition | HP Omen 27i |

Permalänk

Z3 compact?

Skickades från m.sweclockers.com