Angående "Läs mer i arkivet"

Permalänk
Inaktiv

Angående "Läs mer i arkivet"

Nu kanske denna tråd hamnat helt fel då jag inte hitta rätt forumsdel.

Tycker att om man varit borta från forumet ett tag och vill fortsätta läsa artiklar som inte längre finns på första sidan, och man måste gå in i arkivet, så bör man kunna fortsätta läsa artiklarna som dom såg ut på första sidan i arkivet.
Just nu är det bara rubriker och inga bilder alls. Detta ger väldigt dålig översikt och en sämre upplevelse om man inte är ute efter att leta upp något specifikt snabbt möjligtvis.

Tycker man åtminstone borde kunna välja att se alla artiklar i arkivet som dom såg ut på första sidan med bilder så det inte känns som man läser uråldriga arkiverade komprimerade artiklar utan det känns som man läser på första sidan men är på sida 2 eller 3 osv. Kan ni fixa detta?

Permalänk
Medlem

Detta har irriterat mig med. + för det tas upp

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RyZen 5700x, MSI B350 Mortar, 16gb corsair LTX, GPU 7800xt

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd flyttad*

Tror den triv bättre här än i foldingdelen

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av NordhNet:

*tråd flyttad*

Tror den triv bättre här än i foldingdelen

Kanon. Möjlighet att ev. sätta någon på att rusta upp sidan på detta sätt? Hade varit nice isf.

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av anon99565:

Kanon. Möjlighet att ev. sätta någon på att rusta upp sidan på detta sätt? Hade varit nice isf.

Jag har lite semester just nu och efter det får vi se vad som händer, men har noterat önskemålet. Tack för förslaget.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Biberu:

Jag har lite semester just nu och efter det får vi se vad som händer, men har noterat önskemålet. Tack för förslaget.

Hur går det?

Permalänk
Legendarisk

@anon99565: Då var det ordnat. Tack för knuffen.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Biberu:

@maxkill: Då var det ordnat. Tack för knuffen.

Perfekt mycket snyggt, tackar!!