Kan inte köra fullscreen utan att skärmen glitchar

Permalänk
Medlem

Kan inte köra fullscreen utan att skärmen glitchar

Tjenare!

Jag och en polare tänkte köra cs go på en av hans laptops, men så fort man startar det i fullscreen blir bilden helt CP och det flyger sträck o svarta fyrkanter överallt

Det är Endast cs go i fullscreen som problemet uppstår i! Gta v, hearthstone och andra spel funkar det utan bekymmer i!

Vi har prövat att ominstallera cs, uppdatera drivrutiner och lite annat

Visa signatur

Stationär: | NZXT H440W | ASUS P8Z77-DELUXE | Core i7 3770k DELIDD @ 4,8 Ghz | 2X MSI GTX 980 SLI | Corsair Vengeance 32GB 1866MHz | EVGA Supernova G2 850W | Corsair H110i GTX 280mm |
Bärbar:| MacBook Pro 13" 2015 | Intel Core i7 5557U 3.1GHz | Intel HD Graphics 6100 | 16 GB RAM | 512GB PCI-SSD |

Permalänk
Medlem

Testat att först avinstallera och ta bort kvarlämnade mappar (om det finns) innan du uppdaterar/installerar. Annars kan det som buggar bli kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LuddeH98:

Tjenare!

Jag och en polare tänkte köra cs go på en av hans laptops, men så fort man startar det i fullscreen blir bilden helt CP och det flyger sträck o svarta fyrkanter överallt

Det är Endast cs go i fullscreen som problemet uppstår i! Gta v, hearthstone och andra spel funkar det utan bekymmer i!

Vi har prövat att ominstallera cs, uppdatera drivrutiner och lite annat

Ni kanske måste stänga av CP-ryck?

Visa signatur

i7 9700k - Noctua NH-D15 - ASUS Z390 ROG - 16 GB Corsair Vengeance 3200 MHz
ASUS RTX 2080 - NZXT H440 - Rival 600 - Ducky Shine One 2 Mini MX Red - Sennheiser HD 650 - Schiit Modi & Magni 3 - ASUS PG278Q ROG Swift

Permalänk
Medlem

När jag hade korrupt CS:GO så var det som att min karaktär hade överdoserat på LCD... Låter som korrupt CS:GO.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

CP, Cerebral pares, en sjukdom som drabbar främst barn. Är det något att skämta om - tycker ni...?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LuddeH98:

Tjenare!

Jag och en polare tänkte köra cs go på en av hans laptops, men så fort man startar det i fullscreen blir bilden helt CP och det flyger sträck o svarta fyrkanter överallt

Det är Endast cs go i fullscreen som problemet uppstår i! Gta v, hearthstone och andra spel funkar det utan bekymmer i!

Vi har prövat att ominstallera cs, uppdatera drivrutiner och lite annat

Låter som när man tvingar upp -Freq i något värde skärmen inte klarar (alltså tvingar spelet att köra visst Hz)..
Det leder till flimmer

Skrivet av Eqon:

CP, Cerebral pares, en sjukdom som drabbar främst barn. Är det något att skämta om - tycker ni...?

Ta ett chillpill, man kan skämta om allt..
Varför ska barn och handikappade inte få skämtas om när ingen försvarar dom dumma blondin skämten (mm).

Sen är skämtet inte riktat emot något utan är alltså en dator med ett mänskligt handikapp, så chill..

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället