Permalänk
Medlem

32" tv ifrån media-markt

Haloj!

Har fått presentkort på media-markt på 6000kr som jag skulle vilja köpa en tv för att använda som bildskärm till min speldator.

Vilken skulle ni rekommendera? Tipsa bara om tv apparater är ni snälla, gillar ingen utav de bildskärmar till dator som dem säljer.

Permalänk
Medlem

Vad spelar du för spel? De flesta tv-apparaterna i den prisklassen och rent allmänt lämpas sig inte bra att spela med mus och tangentbord p.g.a. hög input lag, speciellt fps-spel.

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem

Sälj presentkortet för 5000 kronor och köp en datorskärm för de pengarna istället. Du kommer bli betydligt mycket nöjdare med en datorskärm för 5000 än en tv för 6000.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belarion:

Haloj!

Har fått presentkort på media-markt på 6000kr som jag skulle vilja köpa en tv för att använda som bildskärm till min speldator.

Vilken skulle ni rekommendera? Tipsa bara om tv apparater är ni snälla, gillar ingen utav de bildskärmar till dator som dem säljer.

Mediamarkt säljer ju också dator-skärmar! Jag vet också att de har möjlighet att plocka hem de flesta dator-skärmarna från deras leverantörer. För 6000kr kan du få en riktigt bra spelskärm!

Fördelen med en riktigt datorskärm är ju att de har mer "flyt"