Sony lanserar hörlurar med brusreducering för Playstation 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luminous:

Jag har en ps3, kollar på 32-42 tums tv nu. Jag är lite kluven för det finns VA och IPS, 50Hz, 60Hz. Jag vill inte köpa en "bra" tv och sen hittar jag att tillverkarn inte brytt sig om 60Hz läge bara för att "det är väl ingen som ska spela och koppla in dator till den?".
Stödjer 90% av tvapparaterna 60Hz nuförtiden eller måste man se upp? 50Hz går ju men det känns som en jäkla miss att köpa en tv utan när man kunde köpt en med.

Sedan VA verkar bra, men är IPS bättre nuförtiden?

Skrivet av Monarchy:

Nu tror jag du blandar ihop tv och datorskärmar?

jag är inte insatt i tvapparater men det jag hört så är dom överlag rätt dåliga och inte gjorda för spel. Åt andra sidan är dom flesta inte så petiga men ja.. det är svårt att veta vad man ska köpa. För specifikationer är inte allt. Man måste nästan testa för att veta om det är bra. titta på butiker etc.

Skrivet av KKay:

Många TV-apparater är inte lämpliga för spelande, men det finns många som mycket väl är lämpade också. Bravia är generellt bäst när det kommer till låg latens.

Det viktigaste när man väljer ny tv är att läsa tester, att kolla i butik ger ingenting såvida du inte får stänga av demoläget och alla olika efterbehandlingar.

Skickades från m.sweclockers.com

Grabbar, det finns en hel tråd som tar upp detta. Sweclockers medlemmar räddar igen

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1230807-lista-over-tv-a...

Permalänk
Medlem

@biorrith: Gött! Tackar för det.

Skrivet av biorrith:

Kolla på TV med stereoljud?

Precis!

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Skrivet av Monarchy:

Det är väl inte galet alls? Hörlurar av bra kvalite (om det nu är det) kostar pengar, helst med brus reducering.
Extra dosor och spel kostar också pengar? njea jag förstår inte riktigt vad du förväntar dig.

Jag har svårt att tro att ett par in ear för 850 pix levererar ett ljud i nivå med prislappen, det är väl det ena. Det andra är att jag tycker att priserna bör reflektera produkternas tekniska nivå, eller vad man ska kalla det. Och det ser jag bara inte här.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja