Kommer inte ihåg namn på film!

Permalänk
Medlem

Kommer inte ihåg namn på film!

Godkväll!

Har efter flera dagars tänkande och googlande fortfarande inte kommit fram till vilken film jag tänker på. Den bör vara åtminstone 3 år gammal och handlar om en pojke (kanske 13 - 16 år gammal) som av någon anledning blir gripen av polis och tvingas bära elektronisk fotboja inom ett begränsat utrymme (huset). Fotbojan har jag för mig att han ska bära 2 veckor? Pojken blir såklart uttråkad av situationen och börjar med sitt teleskop studera både snygga tjejer och grannarna som bor bredvid. Grabben förstår snart att en av grannarna har något skumt för sig. Därefter följer ett detektivarbete där jag har för mig att pojken ringer in sin kompis för hjälp.

Vad sjutton kan denna film heta?

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem
Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Godkväll!

Har efter flera dagars tänkande och googlande fortfarande inte kommit fram till vilken film jag tänker på. Den bör vara åtminstone 3 år gammal och handlar om en pojke (kanske 13 - 16 år gammal) som av någon anledning blir gripen av polis och tvingas bära elektronisk fotboja inom ett begränsat utrymme (huset). Fotbojan har jag för mig att han ska bära 2 veckor? Pojken blir såklart uttråkad av situationen och börjar med sitt teleskop studera både snygga tjejer och grannarna som bor bredvid. Grabben förstår snart att en av grannarna har något skumt för sig. Därefter följer ett detektivarbete där jag har för mig att pojken ringer in sin kompis för hjälp.

Vad sjutton kan denna film heta?

Googlade "boy with electronic foot brace horror"
https://en.wikipedia.org/wiki/Disturbia_%28film%29

Visa signatur

Dator: Ett metall chassi med varierande komponenter på insidan.

Permalänk

Beskrivningen passar in perfekt på Disturbia. Förövrigt ett riktigt snygg omslag, och en ganska bra film!

Permalänk
Medlem

Som dom flesta sagt så gissar även jag på Disturbia

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem

Låter som Disturbia fast den är från 2007.

Permalänk
Medlem

Ojojoj!

Sjukt tack för så många snabba svar! Javisst, nog var det Disturbia Mitt minne höll med andra ord, tack så mycket för hjälpen alla!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Ojojoj!

Sjukt tack för så många snabba svar! Javisst, nog var det Disturbia Mitt minne höll med andra ord, tack så mycket för hjälpen alla!

http://www.sweclockers.com/forum/trad/680312-vad-heter-laten-...

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.