AMD bundlar Star Wars: Battlefront med Radeon R9 Fury

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon185723:

Det är väl 6.5-8k som åkte dit enligt http://www.vac-ban.com/ban-history.html eller missar jag något?

Hm, kunde inte helt läsa ut från den sidan du länkade för den kändes lite kluddig! Men jag kollade på denna sida iaf:

https://steamdb.info/stats/bans/

Dock räknas även s.k. Game bans med där. En Game Ban (Om du redan vet) innebär att man blivit bannad av en Jury av spelare i Overwatch.

Detta är alltså vanligt att man blir bannad för fusk som inte är Vac detected.

Men där ser man betydligt fler bans än vad du länkade! Men med det sagt ska jag verkligen inte säga vad som är rätt eller fel =D

Permalänk
Medlem

Om fury var bra för 1080p skulle jag ha köpte men de är bra på 2k o 4k...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Frågan är bara varför köpa ett kort idag när dom slåss om att komma ut med kort som presterar betydligt bättre (förhoppningsvis) så snart som möjligt nästa år.
Visst om man gillar typ rent multikrigsspel & starwars & behöver ett grafikkort just nu för detta, annars så skulle jag invänta nästa generation av kort från nån av någon av tillverkarna. Själv gillar jag Star wars men inte i denna form som mest e som ett rent krigsspel ala battlefield Ett star wars utan äventyr är inte star wars enligt mig så multiplayer krigsspel nej tack.

Visa signatur

Arne Berg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monarchy:

Jag är har bara spelat lite wow online men klarar inte av denna typ av spel. Varje gång jag spelar är alla för duktiga och man dör direkt då blir det verkligen inte kul. Jäkla synd då jag tycker det ser väldigt snyggt ut/skön känsla.

Så är det i allt om det är pvp, man blir inte bra på en dag. Bara att börja träna, så är du bra om ett tag du också.

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monarchy:

Jag är har bara spelat lite wow online men klarar inte av denna typ av spel. Varje gång jag spelar är alla för duktiga och man dör direkt då blir det verkligen inte kul. Jäkla synd då jag tycker det ser väldigt snyggt ut/skön känsla.

Detta spel har lägen som gör det roligt för noobs också. Tex Hero vs Villains där du slumpmässigt har chansen att få bli en karaktär med superkrafter. Bara att kötta på så länge det går. Finns också survival mode med ett pve scenario.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Ja, det är ju precis vad jag skriver. Trodde jag var rätt så tydlig...?

Jojo, men ge gärna exempel på hur och vad för typ av fusk. Även på skyddade servrar?
Med tanke på hur mycket jag lirat det och själv aldrig stött på det så tycker jag det är konstigt.

Visa signatur

CPU: AMD® Ryzen™ 7 1700 @ 4 GHz 1.35V
MB: msi® X370 GAMING PRO CARBON
GPU: XFX Radeon™ RX Vega⁵⁶
RAM: G.SKILL Trident Z 3200MHz CL14 16 GB
Chassi/PSU: Cooltek W2 / Corsair® AX860 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av CreX:

Jojo, men ge gärna exempel på hur och vad för typ av fusk. Även på skyddade servrar?
Med tanke på hur mycket jag lirat det och själv aldrig stött på det så tycker jag det är konstigt.

Kom inte och antyd att det inte förekommer fusk. Google ger dig ungefär 3 200 000 resultat på 0,54 sekunder. Första träffen är UnknownCheats. Läs gärna FF aimbot detector and how do you attempt to bybass it? så får du en liten inblick i hur sofistikerade fusken är idag och en anledning till varför du inte har förmågan att identifiera en fuskare.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad i enlighet med §1*

Vänligen håll en trevlig ton, personangrepp o.l. kommer ej att tolereras.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...