AMD rullar ut Catalyst 15.11.1 för Fallout 4 och Star Wars: Battlefront

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Bloodstainer:

@anders190: har fortfarande inte köpt GTA V, väntar på en Christmas sale. Har fortfarande inte spelat ut MGS V, Witcher 3, Assassin's Creed IV. Och hade tänkt försöka spela igenom förbannade Dragon Age: inquisition, trots den stora besvikelsen efter ungefär 8h in i spelet.

edit: Shadow of Mordor är jag också bara ca 6h in i.

Oj, du har mycket trevliga spel att se fram emot då.

Just Dragon Age: Inquisition har jag svårt att komma igång med. Gjort ett par försök men inte fastnat riktigt. Borde spela mer men tröttnar snabbt och gör något annat. Och då såg jag verkligen fram emot spelet med. Gillade Dragon Age: Origins men faktiskt också Dragon Age 2. Trots dess brister så fanns det en hel del trevliga saker i det spelet. Rätt sällan man stöter på någon annan som uppskattat det spelet dock.

Men ja, du lär nog klara dig i ett år eller vad det nu tar för Fallout 4: GOTY att släppas då.

Permalänk

@anon5930: Origins var amazing, 2an lite disappointing, men än så länge är det mycket bättre än Inquisition. det känns som att man springer runt i ett MMO helt ensam. Skit tråkigt.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem

Tydligen fick fury en riktigt bra boost av de senaste drivrutinerna.
http://www.overclock3d.net/reviews/gpu_displays/fallout_4_s_p...
@emilakered Skulle ni kunna testa med ett fury x o se ifall ni också får en bra boost?

Permalänk
Entusiast

Konstigt att andra sidor verkar få mycket större skillnader med dessa drivrutiner.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit