Automatisk bevakning av annonstrådar

Permalänk
Medlem

Automatisk bevakning av annonstrådar

Jag skapade en annons i marknadsdelen, fick ett par PM och gjorde en smidig affär. När jag senare skulle gå in och radera annonsen såg jag att det hade postats ett par kommentarer till den och någon hade tydligen lagt ett bud där utan att jag uppmärksammat det.

Därför tänkte jag föreslå att man skulle ha automatisk bevakning av annonstrådarna (som givetvis skulle gå att avsäga sig manuellt). De flesta lär ju vara intresserade av att veta om någon kommenterar ens annonser och/eller lägger bud och det känns ganska märkligt att det inte redan finns något automatiserat notifikationssystem.

En annan väldigt konstig sak som jag har lagt märke till är att det inte verkar gå att skapa en bevakning samtidigt som man skapar en ny tråd? Det innebär alltså att om man vill följa en tråd (eller annons) som man själv startat så måste man börja med att skapa den för att sedan leta upp den och därefter initiera en bevakning. Vore det inte enklare med en liten checkruta när man skapar tråden?

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Legendarisk

@ågren: Det finns en inställning för att bevaka trådar man deltar i (inkluderar egenskapade) på den här sidan: https://www.sweclockers.com/profil/installningar

Har ordnat så att diskussioner till annonser / gallerier ska bevakas automatiskt nu med. Tack för feedback.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

@ågren: Det finns en inställning för att bevaka trådar man deltar i (inkluderar egenskapade) på den här sidan: https://www.sweclockers.com/profil/installningar

Har ordnat så att diskussioner till annonser / gallerier ska bevakas automatiskt nu med. Tack för feedback.

Tack tack Men det är alltså inte aktuellt med någon slags checkruta utan man måste i så fall skapa tråden först och därefter välja att följa den? Det är inget bekymmer eftersom de flesta av oss inte skapar särskilt många trådar men jag tycker att det är lite udda eftersom de flesta andra forum har denna funktion.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Legendarisk

@ågren: Otänkbart är det inte, men automatisk bevakning av trådar man deltar i är en standardinställning, och så gott som alla har det aktiverat så jag tror inte det finns något egentligt behov.

Visa signatur

Abstractions all the way down.