mSATA Mini (Half Size) - Återförsäljare?

Permalänk
Medlem

mSATA Mini (Half Size) - Återförsäljare?

Finns det någon återförsäljare i Sverige som säljer msata mini kort till bärbara datorer? Verkar endast hitta dem hos utlänska återförsäljare.

Bild
Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

Proshop är väl danskt, eller har de flyttat till Sverige?

Kontakt

Proshop Aps
Michael Drewsens Vej 22
DK-8270 Højbjerg
Danmark

Telefon: +46 08-500 870 30
Email privat kunder: support@proshop.se
Email erhvervskunder: b2b@proshop.se

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Proshop är väl danskt, eller har de flyttat till Sverige?

Kontakt

Proshop Aps
Michael Drewsens Vej 22
DK-8270 Højbjerg
Danmark

Telefon: +46 08-500 870 30
Email privat kunder: support@proshop.se
Email erhvervskunder: b2b@proshop.se

www.sweclockers.com/forum/trad/983593-proshop#

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Hedersmedlem

Med andra ord är det danskt fortfarande och alla ärenden går till Danmark vid reparation eller utbyte och lagret finns fortfarande kvar där.

Samt

Citat:

"Butikens representant verkar inte vara aktiv och därför låser vi tråden.

*Låst*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Livsnjutare 😎

Fråga Inet och Misco tex. jag vet att de tar in om de har möjlighet, själv gjort specialbeställningar.
Kanske inte alltid det billigaste däremot, men det är smäll man får ta.

Kolla även hur det funkar med returrätt osv då detta kanske inte är en möjlighet vid specialbeställningar.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@matnojje: Tack för länkarna! Tog och slängde iväg ett mail till inet och komplett men det kan hända att det går fortare att beställa från proshop.

Permalänk
Medlem

Enda jag vet är som du säger utländskt, men Proshop följer svenska reklamations lagar om du behöver reklamera, bara FYI, har själv handlat där.